לדברי
לדברי יו"ר חבר השופטים "חלק ניכר מהתיקים שנשלחו לשיפוט עמדו בסטנדרט גבוה ומכובד ולא הייתי מהסס להשתמש בהם בקורסים אקדמיים כדוגמאות כיצד עושים יחסי ציבור נכון, יצירתי, שיטתי ומקצועי. מאידך, היו כמה תיקים שאולי מלאכת יחסי הציבור בשטח הייתה טובה, אך עבודת שיווק התיק – כלומר הדרך בה הוצג הקמפיין בפנינו היה לוקה בחסר".
בסה"כ בדקו שופטי התחרות מעל 30 עבודות, שהוגשו על ידי משרדי יחסי הציבור החברים באיגוד, ובענף שורר מתח וציפייה באשר לזהות הזוכים בקטגוריות השונות ובתואר "קמפיין השנה ביחסי ציבור".
אורח הכבוד של ה"אריה השואג" יהיה נשיא האיגוד הבינלאומי ליחסי ציבור הברון צ'ארלס ואן דר סטרטן, שאמר עוד טרם צאתו למזרח התיכון, שיחסי הציבור הם הגשר לפתרון הסכסוך בין מדינות האזור. הוא קרא לדו-שיח ואמר שענף יחסי הציבור המגשר בין תרבויות ועמים הוא זה שעשוי לתת כלים לפתרון לסכסוך הישראלי פלשתיני.
ה"אריה השואג" – האירוע המרכזי של הענף מתקיים זו השנה השניה ברציפות בחסות: יפעת המרכז למידע תקשורתי, תאטרון הקאמרי, שטראוס-עלית, כלל חברה לביטוח, כנען פרסום בתנועה, נטוויז'ן, תפוז, ארטרא בע"מ, גולדפארב פתרונות תקשורת ותדמית בע"מ,חברת סימול ומאפיות אנג'ל.
בראש צוות השופטים שיבדוק את העבודות שהוגשו לתחרות ניצב הפרופסור וילציק ליהמן שמואל ראש המחלקה למדעי המדינה באוניברסיטת בר אילן, ומנהלים בכירים ובהם מנכ"ל אל על לשעבר עמוס שפירא ואלי גידור.