רשת "אלמביקה", בעיצוב הגר הצפה אלמביק, אליה מתלווה אג'נדה נשית ברוח "קבלי את עצמך באהבה", משיקה היום את אתר הבית הרשמי שלה בכתובת www.alembika.com בו ישמשו זו לצד זו השפה העברית והשפה הערבית. מהחברה נמסר הבוקר כי "השקת האתר, תוך שימוש בשפה הערבית, היא ניסיון לכינון יחסים עם קהל לקוחות פוטנציאליות, דוברות ערבית, שלא זוכות לפניה רשמית בשפתן משוק האופנה הישראלי. השימוש בעברית לצד ערבית מבטא הדדיות ורצון אמיתי ליצירת קשר, שיח ודיבור."
ד"ר ג'ודי פדלון, אנתרופולוגית, מבעלי "אלמביקה" מוסרת: "אנו פונות לקהל לקוחות פוטנציאלי, שיודעות מה הן רוצות ומדברות את שפת האינטרנט. אנו רוצות להכיר אותן וחשבנו כצעד ראשון להיעזר באינטרנט – שכן יש באינטרנט משהו אוניברסאלי – מעין שפה גלובלית שחוצה גבולות ותרבויות. שיתוף פעולה מסחרי מהווה סוג של יחסים, אולי קצה חוט שמוביל להדדיות, להכרה באחר ולהכרות עמו. הן שכנותינו ואנו שואפות לדבר, להבין ולהתקרב. איננו רוצות להתייחס לקהל הערבי כקהל שקוף ולהנציח ניתוק והדרה".
האתר של "אלמביקה" מבוסס כולו על טכנולוגיית פלאש ומייחדים אותו שני אפקטים מרכזיים: מעבר בין יום ללילה ובין אור לחושך בדף הפותח, המושגים באמצעות הזזת העכבר מימין לשמאל ומשמאל לימין לרוחב המסך (שילוב של אנימציה המעשירה את חוויית הגלישה) וטעינה המהירה של התמונות במסך מלא, באיכות גבוהה. המסך מלא – המדמה מבט דרך חלון, מאפשר מבט מקרוב על הדיטיילים העיצוביים והטקסטורות המייחדים את פריטי הלבוש. הויז'ואל הפותח הוא של נוף תל-אביבי אורבני ועכשווי, התואם את קונספט הקטלוג האחרון של אלמביקה. על העיצוב הופקד "דוד חליבה תקשורת חזותית".
"אלמביקה" נוסדה בשנת 2005 ע"י המעצבת הגר הצפה אלמביק וד"ר ג'ודי פדלון, אנתרופולוגית, ומאז נמצאת במגמת התרחבות. ב 2007 החלה "אלמביקה" לייבא ארצה בלעדית את מותגי הנעליים הבריטיים המובילים, "יונייטד ניוד" ו"טרה פלנה", התקשרות אשר הרחיבה את חוג לקוחות הרשת. מאז 2005 הכפילה "אלמביקה" בכל שנה את מחזור מכירותיה.