קניון עזריאלי תל אביב הפך לקניון ידידותי לכלבים, ומאפשר הכנסת כלבים לשטחו. הקניון משיק את קמפיין azrieli sniff card– קמפיין דיגיטלי אינטראקטיבי לכלבים ובעליהם, המאפשר להם לזכות בעזריאלי גיפט קארד בשווי 200 ₪.
קמפיין "azrieli sniff card", יתקיים בין התאריכים 25.8.2019 ועד 3.9.2019, יפורסם ויקודם ברשתות החברתיות ויזמין את לקוחות קניון עזריאלי תל אביב שיש בבעלותם כלבים, לשוטט עימם בגינות הכלבים השונות ברחבי העיר ולנסות למצוא עצמות מיוחדות הטמונות בהן. כל עצם תזכה את הכלב ובעליו בגיפט קארד על סך 200 ₪, הניתן לממש בקניון עזריאלי תל אביב.
הקמפיין פונה אל תושבי העיר תל-אביב וסביבתה כחלק ממהלך רחב היקף למודעות על הכנסת כלבים לשטחי הקניון ומזמין את הזוכים להגיע לממש את הגיפט קארד יחד עם כלביהם ולהנות ממגוון המותגים ומשלל ההטבות שהקניון מציע .
אופיר אורן מנכ"ל קניון עזריאלי תל אביב: "קניון עזריאלי תל אביב רואה לנכון לאפשר הכנסת כלבים לשטחו כשירות ללקוחותיו ופועל כל העת על מנת לשפר את חווית הקניה. החלטנו להעמיק את המהלך בפעילות דיגיטלית חווייתית המאפשרת לבעלי כלבים לנסות לזכות בגיפט קארד מתנה ולממשו תוך כדי טיול עם הכלב בקניון .