גלידת שטראוס משיקה קונספט שיווקי ראשון מסוגו למותג הבינלאומי :MAGNUM
MAGNUM Concept Store – חנות הקונספט הראשונה בעולם למותג הבינלאומי מגנום, שיאפשר לקהל הרחב הצצה למותג למשך כשבועיים וחצי בלבד.
רונן זהר, סמנכ"ל השיווק של גלידת שטראוס אמר היום: "אנו גאים ושמחים להוביל מהלך חדשני למותג הבינלאומי מגנום במטרה להמשיך ולחזק אותו כאחד המותגים החזקים בתחום המזון בכלל ובקטגוריית הגלידה בפרט. ב – Store MAGNUM תתאפשר לקהל הרחב האפשרות לחוות את עולם התוכן הרחב של המותג בעיקר בעולם השוקולד והגלידה אבל אף יותר מכך בעולמות תוכן רחבים יותר". את חנות הקונספט הפיקה ויצרה חברת טרגט מרקט.
השקת MAGNUM Concept Store תלווה בקמפיין טלוויזיה ועיתונות באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן ובקמפיין אינטרנט באמצעות גריי אינטראקטיב תחת הסיסמא: Store MAGNUM
זהר הוסיף הבוקר כי "הערכים של המותג מגנום שיבואו לידי ביטוי בתערוכה הם בעיקר – איכות, יוקרה ועוצמה נשית – כל זאת באמצעות אוצרות של אלמנטים שונים השייכים לעולמות השונים מעולם המוצר עצמו, ויאפשרו למבקרים בחנות לחוות את סיפור המותג דרך חווית קנייה ייחודית ושונה".
חנות הקונספט של מגנום תתשתרע על שטח של 300 מ"ר ובה יוצגו למכירה פריטים מובחרים וייחודיים בהשראת המותג מגנום כספרות לייף סטייל ודיסקים מסטימצקי, אביזירים וכלים לבית של אי.די זידיין, קולקציית תכשיטים של אמפוריו ארמני ועוד.