חברת 'עינית' קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק 'סילואט' (Silhouette) מותג הפרימיום האוסטרי המוביל בתחום ה-EYEWEAR. המותג ישווק בלמעלה מ-70 חנויות ורשתות האופטיקה המובילות ברחבי הארץ.
המותג מפורסם הודות לטכנולוגיית ייצור ייחודית העושה שימוש באמנות הטיטניום ויוצרת משקפיים ללא מסגרת (rimless frame) הקלים כנוצה. המותג יצר מהפכה בעולם המשקפיים כשהשיק את דגם Titan Minimal Art – אמנות מינימאלית בחומר הטיטניום שהולידה משקפיים ללא מסגרת (rimless frame) בעלות משקל מזערי (1.8 גרם).
כוחו של המותג 'סילואט' נעוץ בחדשנות החומרים וטכנולוגיית הייצור הייחודית ומלאת הדמיון והמעוף. מאחרי כל דגם שעות עבודה רבות, תשוקה וסבלנות אין קץ. שימוש בצירים ללא ברגים, חומר הפלסטיק הקל והגמיש ביותר ודרך ייצור הטיטניום הייחודית, המשמשת לרב בתעשיית התעופה, הופכים אותו למותג חדשני ופורץ דרך אשר זכה בפרסים רבים. ולראייה, משקפי המותג מורכבים על ידי צוות NASA בנסיעותיהם לחלל החל משנת 2000.
דגם Titan Minimal Art הפך פופולארי ביותר בקרב 8 מיליון לקוחות ברחבי העולם והם שם נרדף לאיכות, נוחות ועיצוב פורץ דרך. עדשות המשקפיים, המיוצרות בטכנולוגיה ייחודית, "מרחפות" על האף ומתאימות עצמן לכל מבנה פנים הודות לעיצוב מינימליסטי "על זמני".
השנה יחגוג דגםTitan Minimal Art עשר שנות הצלחה חסרת תקדים. לרגל החגיגות תושק מהדורה מוגבלת של Titan Minimal Art שאחוזים ממכירותיו יוקדשו לעמותה ללא מטרות רווח Vision Without Frontiers. את החגיגות תוביל השחקנית ודוגמנית העל הגרמנייה נדג'ה אוורמן (Nadja Auermann) בצילומי אופנה מרהיבים שצולמו על ידי הצלם הנודע ניק נייט (Nick Nnight ).
יעקב חיקי, מנכ"ל חברת 'עינית' מסר היום: "עינית מחזיקה כיום בכ- 20% משוק משקפי הראייה בישראל. אנו צופים כי המותג 'סילואט' יביא אותנו לנתח של כ- 30% כבר תוך שנה אחת. עד סוף 2012 הצבנו לנו יעד ריאלי למכור משקפי שמש של סילואט בהיקף של 35 מליון ₪. לאורך שנים נהנה המותג 'סילואט' ממוניטין של מותג איכותי ופורץ דרך בעיצובו. מהלך שיווקו בישראל הינו מענה לצורך של צרכנים רבים למותג משקפיים שעקרון הנוחות והפשטות המינימליסטית משחקים בו תפקיד ניכר."