אלון כַהַן, מנכ"ל טבעול (CEO), מסר על מינויה של סמנכ"ל השיווק עינת יוזנט-רביד, למנכ"ל חטיבת טבעול ישראל. כַהַן אמר "מינויה של עינת יוזנט-רביד הינו פועל יוצא של היערכות ארגונית חדשה בטבעול במסגרתה ניצור תמיכה מקבילה וממוקדת בשני השווקים המרכזיים שלנו, ישראל ואירופה. עינת יוזנט-רביד, שמונתה למנכ"ל חטיבת טבעול ישראל וקריסטין קלאסנס, הפועלת משנת 2006 כמנהלת איזור, טבעול אירופה, ימשיכו לדווח ישירות אלי ויתנו מענה הולם לצרכים המגוונים של שני השווקים שבאחריותן". קטגוריית מן הצומח בשני השווקים, הישראלי והאירופאי, נמצאת בצמיחה מואצת
עינת יוזנט-רביד מונתה לסמנכ"ל השיווק בטבעול בשנת 2004 לאחר ששימשה כסמנכ"לית לקוחות בכירה וכסמנכ"לית תכנון אסטרטגי במשרד הפרסום גיתם BBDO במשך 7 שנים.
מנכ"ל איזור, טבעול אירופה, היא קריסטין קלאסנס האחראית, בין השאר, על הפעילות במפעל החדש של טבעול בצ'כיה. קלאסנס מונתה למנכ"ל טבעול אירופה בשנת 2006 והיא פועלת בשוק זה לקידום השיווק של טבעול בגרמניה, שוודיה, איטליה, הולנד, בריטניה ובלגיה וכן למינוף הפעילות השיווקית של חברת השיווק השוודית Halsans Koks שנרכשה לאחרונה על-ידי טבעול.
טבעול, שבבעלות אסם-נסטלה (58%) וקיבוץ לוחמי הגטאות (42%), מפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרי מזון מן הצומח דמויי בשר ומבוססי ירקות והיא שחקנית דומיננטית במרבית הקטגוריות בהן היא פועלת. היקף המכירות של טבעול בשנת 2006 נאמד ב-300 מיליון שקל, כ-60% מהם נובעים מיצוא. בין לוחמי הגטאות ואסם עומד הסכם הנותן לקיבוץ ולאסם אופציה לרכישת כל מניות טבעול (42%) על ידי אסם בתוך 6 שנים (בשנת 2013).