עיצוב פליירים

פליירים הם כלי שיווקי חשוב לכל עסק. ניתן להשתמש בהם למטרות
קידום מכירות וכדי להפנות תנועה למיקום מסוים.

ישנם סוגים רבים ושונים של פליירים שניתן להשתמש בהם לקידום עסק. הסוג הנפוץ ביותר הוא העלון החד-צדדי, שבו
יש רק טקסט בצד אחד של הנייר. עם זאת, ישנם גם פליירים דו-צדדיים עם טקסט ותמונות
בכל צד של הנייר. סוג נוסף הוא פלייר החלונות, המיועד לתצוגה בחלון ראווה או מחוץ
לחנות. יש גם פוסטרים, שלרוב יש עליהם טקסט ותמונות גדולים ולרוב מפרסמים אירוע או
מכירה.


עיצוב
פליירים הוא חלק חשוב מאוד בשיווק

פלייר מעוצב יכול למשוך לקוחות, להגדיל מכירות ולקדם את
המותג של החברה שלך.


פלייר הוא פיסת נייר מודפסת המפרסמת או מקדם משהו כגון מוצר,
שירות, אירוע או ארגון. לעתים קרובות הם ניתנים במקומות ציבוריים כמו תחנות
אוטובוס כדי לעזור לאנשים למצוא את מה שהם מחפשים. פליירים יכולים לשמש גם כדיוור
ישיר ולשלוח ישירות ללקוחות פוטנציאליים על מנת לקדם מוצרים או שירותים.


העיצוב של העלון צריך להיות מושך מספיק כדי למשוך את תשומת
הלב של הלקוחות ועליו לכלול מידע רלוונטי על המוצר או השירות המפורסם כך שהוא
ימשוך אותם. העיצוב צריך גם להיות ברור מספיק כדי שאנשים יידעו על מה הם מסתכלים
מבלי שיידרשו לקרוא שום דבר


פליירים הם בחירה מצוינת לפרסום אירועים, קידום עסקים ויצירת קשר עם לקוחות. הם
צריכים להיות מעוצבים כך שיהיו קלים לקריאה ויעבירו את המסר בצורה ברורה.

עיצוב פליירים יכול להיות אתגר מכיוון שיש הרבה דברים שונים
שצריך לקחת בחשבון. כמות הטקסט מוגבלת בדרך כלל ולכן חשוב להשתמש בגופנים קלים
לקריאה. יש לקחת בחשבון גם את גודל הגופן, כמו גם אילו צבעים יציגו בצורה הטובה
ביותר את המסר המוצג.


פליירים
הם דרך מצוינת לפרסם את המוצר או האירוע שלכם

פליירים יכולים לשמש למטרות רבות ושונות, כמו קידום מוצר
קרוב, אירוע או אפילו מותג. פליירים הם דרך חסכונית לפרסום מכיוון שהם אינם דורשים
שירותי הדפסה יקרים.

פליירים הם דרך מצוינת לפרסם ולקדם את העסק שלך. הם משמשים
בדרך כלל עבור עסקים קטנים וארגונים, אך הם יכולים לשמש גם עבור חברות גדולות יותר
שרוצות לפרסם את המוצרים או השירותים החדשים שלהן. פליירים מודפסים בדרך כלל על
נייר, אך ניתן לשלוח אותם גם באמצעות דואר אלקטרוני או מדיה חברתית.

עיצוב העלון חשוב כי הוא משפיע על איך אנשים מגיבים אליו.
פליירים יכולים להשתמש בצבעים, גופנים, תמונות וגדלים שונים כדי להעביר את המסרים
שלהם בצורה יעילה.


לפרטים נוספים צרו קשר עם דפוס שהרבני

אולי יעניין אותך

אגם זהבי במילואים - צילום פרטי (1)
רם-ברכה-בעלים-שותף-חברת-MOXIE-צילום-גיל-זבלודובסקי
ללמד נהיגה
ניר שמול - מנכל חברת שניר
עותק של 06

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''