עיצוב פליירים

פליירים הם כלי שיווקי חשוב לכל עסק. ניתן להשתמש בהם למטרות
קידום מכירות וכדי להפנות תנועה למיקום מסוים.

ישנם סוגים רבים ושונים של פליירים שניתן להשתמש בהם לקידום עסק. הסוג הנפוץ ביותר הוא העלון החד-צדדי, שבו
יש רק טקסט בצד אחד של הנייר. עם זאת, ישנם גם פליירים דו-צדדיים עם טקסט ותמונות
בכל צד של הנייר. סוג נוסף הוא פלייר החלונות, המיועד לתצוגה בחלון ראווה או מחוץ
לחנות. יש גם פוסטרים, שלרוב יש עליהם טקסט ותמונות גדולים ולרוב מפרסמים אירוע או
מכירה.


עיצוב
פליירים הוא חלק חשוב מאוד בשיווק

פלייר מעוצב יכול למשוך לקוחות, להגדיל מכירות ולקדם את
המותג של החברה שלך.


פלייר הוא פיסת נייר מודפסת המפרסמת או מקדם משהו כגון מוצר,
שירות, אירוע או ארגון. לעתים קרובות הם ניתנים במקומות ציבוריים כמו תחנות
אוטובוס כדי לעזור לאנשים למצוא את מה שהם מחפשים. פליירים יכולים לשמש גם כדיוור
ישיר ולשלוח ישירות ללקוחות פוטנציאליים על מנת לקדם מוצרים או שירותים.


העיצוב של העלון צריך להיות מושך מספיק כדי למשוך את תשומת
הלב של הלקוחות ועליו לכלול מידע רלוונטי על המוצר או השירות המפורסם כך שהוא
ימשוך אותם. העיצוב צריך גם להיות ברור מספיק כדי שאנשים יידעו על מה הם מסתכלים
מבלי שיידרשו לקרוא שום דבר


פליירים הם בחירה מצוינת לפרסום אירועים, קידום עסקים ויצירת קשר עם לקוחות. הם
צריכים להיות מעוצבים כך שיהיו קלים לקריאה ויעבירו את המסר בצורה ברורה.

עיצוב פליירים יכול להיות אתגר מכיוון שיש הרבה דברים שונים
שצריך לקחת בחשבון. כמות הטקסט מוגבלת בדרך כלל ולכן חשוב להשתמש בגופנים קלים
לקריאה. יש לקחת בחשבון גם את גודל הגופן, כמו גם אילו צבעים יציגו בצורה הטובה
ביותר את המסר המוצג.


פליירים
הם דרך מצוינת לפרסם את המוצר או האירוע שלכם

פליירים יכולים לשמש למטרות רבות ושונות, כמו קידום מוצר
קרוב, אירוע או אפילו מותג. פליירים הם דרך חסכונית לפרסום מכיוון שהם אינם דורשים
שירותי הדפסה יקרים.

פליירים הם דרך מצוינת לפרסם ולקדם את העסק שלך. הם משמשים
בדרך כלל עבור עסקים קטנים וארגונים, אך הם יכולים לשמש גם עבור חברות גדולות יותר
שרוצות לפרסם את המוצרים או השירותים החדשים שלהן. פליירים מודפסים בדרך כלל על
נייר, אך ניתן לשלוח אותם גם באמצעות דואר אלקטרוני או מדיה חברתית.

עיצוב העלון חשוב כי הוא משפיע על איך אנשים מגיבים אליו.
פליירים יכולים להשתמש בצבעים, גופנים, תמונות וגדלים שונים כדי להעביר את המסרים
שלהם בצורה יעילה.


לפרטים נוספים צרו קשר עם דפוס שהרבני

אולי יעניין אותך

 זהבי במילואים - צילום פרטי (1)
-ברכה-בעלים-שותף-חברת-MOXIE-צילום-גיל-זבלודובסקי
 נהיגה
 שמול - מנכל חברת שניר
 של 06

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח