שחקן חדש בתחום עיתוני הביטוח – Kopell FaceBit. קופל גרופ השיקה לאחרונה את העיתון הדיגיטלי החדש המסקר את ענף הביטוח ומיועד לעוסקים בענף ובשלוחותיו. העיתון נותן במה לדעות של עובדים ומתווי מדיניות בענף ומסקר את העדכונים האחרונים.
מיקי קופל, מנכ"ל קופל גרופ, ציין כי הצורך בהשקת העיתון הדיגיטלי נבע מהרצון לקשר את סוכני הביטוח, שלעיתים סובלים מתדמית אפרורית שאינה מזוהה עם שימוש באמצעים טכנולוגיים, לעולם הדיגיטלי ולחזק את הקשר שלהם עם גורמים בתוך הענף ומחוצה לו. העיתון ממתג את סוכני הביטוח בפלטפורמה הדיגיטלית וחושף אותם בפני אלפי קוראים.