עכשיו זה רשמי: משרד התקשורת העניק ל- 012 קווי זהב רישיון לשירות טלפוניה פנים ארצי

משרד התקשורת העניק ל-012 קווי זהב רישיון לספק שירותי טלפוניה פנים ארצית (מפ"א), על בסיס טכנולוגית האינטרנט (VoB – Voice over Broadband). 012 קווי זהב הינה ספקית האינטרנט הראשונה אשר מספקת מזה שנתיים שירותי טלפוניה פנים ארצי בטכנולוגית ה-VOB במסגרת רישיון זמני.



עד היום גייסה 012 קווי זהב כ- 13,000 אלף לקוחות המנויים בשירותי הטלפון הקווי הביתי בקידומת 072, הקידומת שהוקצתה לחברה. כמות זו של לקוחות מהווה את תקרת הכמות שהותרה על ידי משרד התקשורת. לקוחות ה- VOB הקיימים של 012 קווי זהב נהנים משירות יציב ואיכותי, לאורך זמן, אשר זכה לביקורות מצויינות הן מהלקוחות והן מהתקשורת שהתנסתה וסיקרה את השירות. עם קבלת הרישיון, החל מהיום רשאית 012 קווי זהב להציע את השירות החדשני ללא הגבלה, לכל המעוניין.



סטלה הנדלר, מנכ"ל 012 קווי זהב, מסרה כי היא מברכת על ההחלטה החשובה והמקצועית של שר התקשורת וצוות משרדו, עם פתיחת שוק הטלפוניה הפנים ארצית לטכנולוגית ה- VoB . החלטה זו מרחיבה את התחרות בשוק התקשורת הפנים ארצית ומאפשרת לצרכן הפרטי מגוון רחב יותר של חלופות.



סטלה הנדלר: "העובדה ששוק השיחות הפנים ארצי ממשיך להיפתח לתחרות הינה בשורה גדולה לצרכן הישראלי. שירות הטלפון הקווי של 012, מהווה קפיצת מדרגה טכנולוגית. השירות, על בסיס טכנולוגיית ה VOB, זוכה להצלחה עצומה בעולם ומסתמן כטכנולוגיית העתיד בתחום התקשורת הקווית.



"הכניסה לתחום הטלפוניה הפנים ארצית", הוסיפה הנדלר, "מהווה מנוע צמיחה חשוב עבור החברה הממוזגת, התואם את האסטרטגיה העסקית של 012 מהלך זה יאפשר הרחבת סל שירותי התקשורת אותו אנו מספקים כיום. 012 קווי זהב השקיעה כ- 30 מליון ₪ בכניסה לשירותי הטלפוניה הפנים ארצית, ותמשיך להשקיע בתחום".

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס