עליית מדרגה באופי השימוש בשיווק חוויתי: פיג'ו מציעה נסיעת מבחן משפחתית בקמפיין-"מרגישים שזו פיג'ו"


חברת דוד לובינסקי בע"מ, יבואנית פיג'ו לישראל, עולה בימים הקרובים בקמפיין חדש למכונית המשפחתית פיג'ו 307. הקמפיין החדש מדגיש את חווית הנסיעה הנוחה והרגועה של כל הנוסעים בפיג'ו 307 תחת המסר "פיג'ו 307 – מרגישים שזו פיג'ו".



הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום יורו תל אביב בטלוויזיה, בקולנוע בעיתונות ובאינטרנט לתקופה של כ 3 שבועות בעלות מדווחת של מעל 2 מליון שקל.



במסגרת המודעות בעיתונות, תזמין חברת לובינסקי את המתעניינים להגיע עם ילדיהם ולהתנסות בנסיעה ברכב בפורום משפחתי. במסגרת ההצעה יקבלו כל הילדים שיתלוו להוריהם.



לדברי סיגלית בן חיון, מנהלת השיווק בדוד לובינסקי: "הקמפיין החדש מדגיש באופן מיוחד את החוויה הכוללת של כל יושבי המכונית הנוסעים בפיג'ו 307. אנו יודעים מניסיוננו שכאשר לקוח מתנסה בנסיעה או בנהיגה בפיג'ו 307 החלטת הקניה שלו הופכת ברורה ומיידית.



בנוסף, הוחלט לאפשר לילדים במשפחה להביע דעתם בלגבי תחושת הנסיעה ברכב ולספק להם חוויה של פינוק כשהם מגיעים לבחון את המכונית".


אולי יעניין אותך

16181pict7
15485pica6
13922picaaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים