עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום, נבחר על-ידי הנהלת האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות ל"מנכ"ל השנה 2007". אות ההוקרה המיוחד יוענק לשפירא באירוע השנתי של האיגוד "האריה השואג" ב-6 ביולי בתיאטרון הקאמרי בתל-אביב. הקריטריון לבחירתו של עמוס שפירא על- ידי הנהלת האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות הינו העובדה כי "עשה שימוש מושכל בדוברות ויחסי ציבור לקידום עיסקי ותדמיתי של החברה שבראשה הוא עומד".
האיגוד מעניק מדי שנה אות הוקרה מיוחד למנכ"ל חברה או ארגון, אשר עשה שימוש מושכל בתקשורת. בשנתיים האחרונות קיבלו את אות ההוקרה: אבי נאור, יו"ר עמותת "אור ירוק" ודר' יצחק קדמן, מנכ"ל המועצה לשלום הילד. האות מוענק באירוע השנתי, שבו נבחרים "קמפיין השנה" וקמפיינים מצטיינים לפעילות שבוצעה בשנת 2006. באירוע ישתתפו מאות אנשי יחסי ציבור ודוברות, אנשי תקשורת,אנשי אקדמיה ומנכ"לים של חברות.
מהאיגוד נמסר, כי "עמוס שפירא פעל בתפקידו מתוך אמונה שיחסי ציבור יכולים להצליח רק כאשר כל הארגון פועל ומנגן בהרמוניה ויחסי הציבור הם הביטוי החיצוני לקולה של התזמורת כולה. שפירא הקפיד על שילוב מושכל בצורת התקשורת, במסרים, בפתיחות וביושרה והדברים באו לידי ביטוי בעובדה שהשנה סלקום הפכה למובילת שוק הסלולר המובהקת בכל פרמטר אפשרי".
סילביה בית הלחמי, יו"ר האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות: " האירוע הוא שיאה של תחרות ה'אריה השואג' אותה מקיים האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, שמטרתה לעודד ולהביא לידי ביטוי ערכי המצוינות והמובילות של ענף יחסי הציבור והדוברות שבעולם השיווק המודרני. בתחרות המתקיימת זו השנה הרביעית נבחרים הקמפיינים המובילים של השנה בתחום יחסי הציבור בהתאם למתכונת הנהוגה במדינות רבות בעולם ובאיגוד הבינלאומי ליחסי ציבור."IPRA.
בין נותני החסויות לאירוע:,רני רהב יחסי ציבור, ישראכרט – כרטיסי אשראי, קבוצת יפעת, ארטרא – הפקות כנסים, קו-אופ ישראל, קבוצת שטראוס, הוצאת ספרים "עם עובד", פרחי R, הילייט תקשורת שיווקית בע"מ, גולדפרב פתרונות תקשורת, יקב רימון גולן, סימול, סקנדס, דפוס גרפילי, מאפיית אנג'ל ופורטל השיווק Allmarketing .