עמית לבני, ראש אגף השיווק של אל על, הודיע על כוונתו לסיים את תפקידו

עמית לבני, ראש אגף השיווק של אל על, הודיע על כוונתו לסיים את תפקידו בסוף שנת 2009 לאחר שלוש שנים בתפקיד.


עמית לבני הוביל במהלך השנים הללו את המהלכים השיווקיים הגדולים של אל על בהם קמפיין השקת מטוסי ה- 777 החדשים, פיתוח אתר אל על באינטרנט כערוץ מכירה והגדלת היקף מכירותיו מכ- 6 מיליון דולר בשנה לכ- 90 מיליון דולר בשנה, הגדלת היקף החברים במועדון הנוסע המתמיד בכ- 40% והכנסותיו בכ- 50%, השקת הקו החדש והמצליח לדרום אמריקה, רענון המותג והשקת שפה מותגית חדשה, הובלת היקף רחב של מבצעי שיווק אל מול התחרות הגואה, השקה של מגוון רחב של מוצרים ושירותים חדשים ועוד.


בחודש אפריל 2009 זכה עמית לבני בתואר איש השיווק של החודש על ידי איגוד השיווק הישראלי בזכות הובלת מהלכי הפיתוח והשיווק של האינטרנט כערוץ מכירה.


במכתב שהעביר למנכ"ל אל על חיים רומנו, אמר לבני בין השאר: "לכבוד היה לי לעבוד במשך שלוש תחת ניהולך ומנהיגותך אשר השכילה לצלוח אירועים ומשברים שונים, להתמודד מול תחרות חסרת תקדים ולהוביל את אל על בתהליכי התחדשות ופיתוח שכמוהם לא ידעה"


עמית לבני מסר כי בכוונתו להתמודד עם אתגרי ניהול חדשים באל על או מחוצה לה וכי יגבש את צעדיו בחודשים הקרובים. לבני איחל הצלחה רבה לסמנכ"ל המסחר של אל על, אלי כהן, בהמשך הובלת המערך המסחרי והשיווקי של אל על לצמיחה ולהתמודדות עם התחרות.


מנכ"ל אל על, חיים רומנו, הודה בחום לעמית לבני על תרומתו הרבה לשדרוג מערך השיווק של אל על ומעמדה התחרותי ואיחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו.

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
 עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח