עמית פלציג מונה לסמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי ב- ADIO

עמית פלציג הוביל בשלוש השנים האחרונות את ההקמה ואת ניהול תחום ה TV ADDRESSABLE בחברת Partner המתמחה בפרסום וידאו פרוגרמטי מטורגט ומבוסס דאטה
במסכי הטלוויזיות (
OTT Advertising). בעברו שימש כסמנכ"ל המכירות והפיתוח עסקי בחברת המדיה הדיגיטלית
Fortvision והמנהל המסחרי של חברת הפרסום בעולמות
הגיימיניג
Advanced Media וכן
באתר הספורט
ONE.

פלציג מביא איתו ניסיון עשיר בתחום הפרסום והמדיה, במסגרת
תפקידו יוביל את הפעילות המסחרית והצמיחה של חברת
ADIO השותפה העסקית שלSpotify
והמשווקת
את הפרסום בפודקאסטים וערוצי אודיו של גופי שידור המובילים בישראל בינהם: 'כאן
הסכתים' של תאגיד השידור, פודקאסטים קבוצת ידיעות אחרונות
Ynet, כלכליסט, גלובס, הארץ TheMarker, ישראל היום, ערוץ 9, רשת הפודקאסט 'אודיותר' וערוצי אודיו בסטרימיניג
נוספים. פרסומות האודיו דיגיטלי נכנסות לתוך ואקום שפרסומות הווידאו והבאנרים לא
יכולים לפעול בו – האזנה למוזיקה, נהיגה בכלי הרכב, פעילות ספורט, האזנה
לפודקאסטים וכו'. אלה פרסומות מטורגטות
והיתרון הגדול שלהן הוא
הגעה לכיסוי גבוה במערכות פרסום דינמיות ב
Spotify ובפודקאסטים.

חברת
ADIO הוקמה בשנת 2012 על ידי דרור גנות וכפיר נח וכיום
מובילה בקטגוריית הפרסום האודיו דיגיטלית בישראל ונמצאת בצמיחה. בשנת 2018 הפכה
לשותפה העסקית והמשווקת הבלעדית של
Spotify וכיום משווקת את הפרסום גם בפודקאסטים המובילים
בישראל כגון 'כאן הסכתים' וגופי שידור מרכזיים נוספים.
ADIO מספקת לגופי שידור תשתיות דיגיטליות מתקדמות המותאמות לצריכת האודיו בסטרימיניג, אונדימנד,
פודקאסטים, שירותי מדידה, ושירותי מסחור ומוניטיזציה באמצעות תשדירי אודיו, חסויות
והפקת פודקאסטים. החברה פועלת עם גופי טכנולוגיה בינלאומיים מובילים בינהם:
AdsWizz, Triton Digital, Omny Studio, Magnite
ואחרות. לאחרונה זכתה במכרז לשיווק הפרסום בפודקאסטים של 'כאן הסכתים' מבית תאגיד
השידור ופודקאסטים נוספים ומציעה למפרסמים בנוסף לרכש מדיה ישיר וגם רכש פרוגרמטי
באמצעות
DV360 Google ובכך
מסמנת את השוק הפרסום האודיו פרוגרמטי כמנוע צמיחה.


לדברי עמית פלציג: "אני נרגש להצטרף לחברת ADIO ולהוביל את המערך המסחרי של החברה להגדלת מחזורי המכירות, חיזוק
הנוכחות בשוק ויצירת הזדמנויות וערך שיווקי למפרסמים ולמותגים מובילים בכל
הקטגוריות".

גיוס
פלציג מסמן את הכיוון המרכזי אליו מכוונת חברת
ADIOוכניסה דומיננטית יותר לשוק
הפרסום הדיגיטלי בישראל. גם
Google סימנה לאחרונה את הפרסום באודיו כיעד אסטרטגי, בדומה למגמות בעולם
גם בישראל נראה שהתחום כולו ימשיך לזנק.

לדברי דרור גנות מנכל
ומייסד
ADIO,
"אנו מברכים על ההצטרפותו של עמית לתפקיד משמעותי בהנעת החברה קדימה, עמית
מביא איתו ניסיון וידע משמעותי בעולמות הפרסום והמדיה ועבודה עם משרדי הפרסום והמותגים
המובילים בישראל – יחד נאיץ את הצמיחה שלנו בשוק"

קטגוריית
הפרסום האודיו דיגיטלי ובפודקאסטים מזנקת בכל העולם,
על
פי נתוני
Statista בשנת 2022 ההוצאה לפרסום
האודיו דיגיטלית ברחבי העולם תתקרב לכ-7 מיליארד דולר ובחמש שנים הקרובות תחצה את
ה-9 מיליארד דולר
עם מאות מליוני מאזינים
לשירותי מוזיקה בסטרימיניג ופודקאסטים.

בשוק
הישראלי הפרסום האודיו דיגיטלי נמצא בצמיחה וניתן לזהות מפרסמים ומותגים רבים ב
Spotify ובפודקאסטים כאשר חברת ADIO פורצת את הדרך ומובילה את הקטגוריה כולה. לצד פורמט האודיו
הדיגיטלי המוביל את הקטגוריה, קיימים פורמטים נוספים המוצעים למפרסמים ומטרתם
להגיע לקהלים מגוונים בהתאם לסוג צריכת המדיה שלהם כגון: תשדירי וידאו, באנרים,
פלייליסטים ממותגים, חסויות בפודקאסטים והפקת פודקאסטים שיווקיים.

אולי יעניין אותך

יורם באומן- קרדיט ראובן קופיצינסקי
נהג מרוץ הפורמולה הבריטי לנדו נוריס נבחר כפרזנטור מותג היוקרה TUMI צילום גון בטר (1)
נבחרת הנאמנים של מחשבה טובה קרדיט גבריאל סטרוק
גיא תנחומא צילום יונתן בלום
אורי וטרמן מנכל קבוצת שופרסל איציק אברכהן יור קבוצת שופרסל עמית זאב, רועי פרייבך מנכל חברות הבנות שופרסל
הלן דורון צילום דוד דורון (8)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''