'ענבי טלי' ממושב לכיש מדווחת כי השנה נרשמה עלייה של מעל 30% בהזמנות לייצוא ענבים לשווקי חו"ל, ובמיוחד לבריטניה. על פי ההערכות, ייצאו המגדלים ממושב לכיש ענבי פרימיום בהיקף של כ-16 מליון ₪. (היקף הייצוא של ענבים מישראל צפוי לעמוד השנה על כ 5,000 טון, בשווי כספי של כ- 55 מליון ₪).
מגדלי 'ענבי טלי', טיפחו במרוצת השנים את מסלול ייצוא ענבי הפרימיום, במטרה ליצור שוק מבודל מהשוק הישראלי, זאת מתוך הערכות וראיה כלכלית נבונות, הגורסות כי גם בשנים כלכליות קשות, יהיה ביקוש בשוק העולמי למוצרי איכות, בשווקים שונים בעולם. על אף שמדובר בפלח צר של לקוחות, הינו עדיין אטרקטיבי עבור המגדלים הישראליים מלכיש, וזאת בשל היציבות, הכמויות וגודל השוק היחסי.
'ענבי טלי' מתחרים בשווקי אירופה מול מגדלי ענבים מיוון, ספרד ואיטליה, שקרובים לשוק ולא מחויבים במכס. על אף זאת, הצליחו המגדלים ממושב לכיש ליצור בידול ועדיפות וזאת בזכות איכות מוצר גבוהה יותר, אמינות באספקה, חדשנות ושימוש בשיטות אגרו-טק וביו-טק חדשניות, אותן מיישמים המגדלים (בכרמי המושב, מגדלים בו זמנים מעל 10זנים בעלי צבע, מרקם וטעם מגוונים, אשר יובאו מחו"ל, והינם בעלי תכונות ייחודיות לגידול מקומי ומעניקות מגוון מרשים לסל הזנים); הגידול נעשה בכפוף לתקני איכות בינלאומיים מחמירים במיוחד, תוך שמירה והקפדה על איכות הקרקע והסביבה; חדשנות בתחומים שונים ושת"פים נרחבים עם המכון הוולקני לקידום תכניות השבחה שונות ומיטב החוקרים בניסויי ומחקרי שדה, אימוץ טכנולוגיות שימור סביבה וגידול מבוקר מתקדמות, (לדוגמה, שימוש בשיטת זבובים מעוקרים אשר מטרתה להתמודד באופן ידידותי לסביבה ולאדם עם זבוב הים התיכון, שימוש בטכנולוגיות ביולוגיות לבלבול ומניעת התפתחות מזיקים); חדשנות בשיווק- מנהלי השיווק של המותג מקפידים על יצירתיות ועדכניות גם בכל הקשור לשיטות אריזת הפרי בהתאמה לצרכי הצרכן לזן המשווק, ולמקום בו הוא נמכר; ועוד.
'ענבי טלי' משווקים ברשת החנויות של מרקס אנד ספנסר (Marks & Spencer), הנחשבת לרשת המובילה את השוק הבריטי בתחומי חדשנות ואיכות. בנוסף, משווקים הענבים ברשתות הסופרמרקטים השונות כגון וייטרוס (Waitrose), טסקו (TESCO) ועוד, ומיוצאים במסלול פרימיום ייחודי ליעדים נוספים באירופה, אפריקה ובמזרח הרחוק.