משרד הפרסום, 'ענבר מרחב' זכה בתחרות "TheMarker LIVE 2011", תחרות פרסום שנערכה בקרב משרדי האינטראקטיב וקהילת הדיגיטל הישראלית, והתקיימה במסגרת וועידתDLD Tel Aviv בנמל יפו.
העבודה הזוכה במקום הראשון, "peace shaker" עבור הלקוח עמותת ארקאדש- קהילת יוצאי טורקיה בישראל, הציבה וענתה על השאלה "כיצד מפייסים בין טורקיה לישראל? הופכים את האזרחים לשגרירים". צוות הקריאייטיב שהגיש את העבודה לתחרות כלל את אמיר לין, רובי ניסן, ומיטל יאיר. במקום השני זכה משרד האינטראקטיב Y&R עם מהלך שיווקי לרשת סטימצקי, ולמקום השלישי הגיע משרד האינטראקטיב של McCann Erickson אשר הציע מהלך שיווקי לחברת החשמל.
מנימוקי השופטים אודות העבודה שזכתה במקום הראשון: "הקמפיין יוצר שפה חדשה בעולם הפרסום שמדברת את שפת האינטרנט, ובנוסף הוא יושב על תחושה אמיתית הקיימת בציבור וממנף את הפער בין כוח ההמונים למקבלי ההחלטות והפוליטיקאים." עוד נאמר, "זהו קמפיין מיתוגי טוב להדגיש את "רצון העם" מול אילוצי הפוליטיקה. הוא נותן שמות ודמויות לעמים. ועושה שימוש טוב באלמנטים דיגיטליים שונים, ברובם לא קשים לביצוע ושימוש בפלטפורמות חברתיות… רעיון מדליק, ניתן לאימוץ בכל קהילה או מדינה בשינויים המחויבים, מעורר חיוך וגם מחשבה".
תחרות "TheMarker LIVE 2011", שנערכה לקראת השקת אפליקציית ה- iPad החדשה של TheMarker, הושקה במטרה לעודד יצירתיות ומקצוענות בתעשיית הפרסום הדיגיטלי בארץ. בתחרות התמודדו עשרות עבודות ממשרדי פרסום וסוכנויות קריאייטיב עצמאיות, עם אתגר קריאייטיבי של פרסום מותג בעידן החדש של צדק חברתי.
לדברי דרור גנות, מנכ"ל אתרי הארץ TheMarker: "תחרות TheMarker LIVE היא תחילתה של מסורת בתעשיית הפרסום הדיגיטלי בישראל. שמחנו לראות כיצד המתמודדים הציגו באמצעות העבודות חשיבה מקורית ודרך ביצוע קריאייטיבית תוך התמקדות בפלטפורמות דיגיטליות חדשות. אנו מאחלים הצלחה לצוות הקריאייטיב המנצח בפסטיבל קאן".