חברת מוצר השנה בישראל מינתה את ענבר קוזלובסקי למנהלת פתוח עסקי. החברה, אשר נוסדה בשנת 1987 בצרפת, פעילה ב-40 מדינות ברחבי העולם באמצעות הסכמי זיכיון. לוגו "מוצר השנה" מוענק מדי שנה למוצרים ולשירותים הנתפסים כמצטיינים בחדשנות, כאשר הדרוג נעשה על ידי 5000 צרכנים ובפיקוח ועדת מומחים.
לענבר קוזלובסקי, ותק עשיר בעולם השיווק והמכירות. בתפקידה האחרון כיהנה כמנהלת מכירות ושיווק דיגיטלי במגזינים "לאשה" ו"פנאי פלוס" מבית ידיעות אחרונות. במסגרת תפקידה החדש קוזלובסקי תהיה אחראית על פיתוח פרויקטים חדשים, שיתופי פעולה מסחריים, ניהול תיקי לקוחות והטמעת שיטת המחקר החדשה של חברת נילסן בתחרות מוצר השנה 2021.
איזי מוקדי, מנכ"ל "מוצר השנה" בישראל: "ענבר מביאה איתה ניסיון רב בשיווק ובמכירות וכן עבודה מול לקוחות עסקיים בעולם ה- B2B. ניסיון זה, בצירוף תמיכתם המקצועית של חברי המטה הבינלאומי, יאפשר לנו להציע ללקוחותינו תחרות מקצועית, עדכנית ומתקדמת לבחירת המותגים והמוצרים החדשניים בישראל לשנת 2021 ולפתח אפיקי שיווק חדשים ומעניינים"