ענף התייירות מעלה הילוך לקראת האביב: גוליבר יוצאת בקמפיין טלוויזיה ורדיו מקומי

חברת התיירות גוליבר מעלה קמפיין בטלוויזיה (ערוץ 2 וערוץ 10) וברדיו מקומי (רדיו חיפה ורדיו תל אביב) בהיקף של כ- 200 אלף דולר.



הקמפיין, שיתחיל ב – 6 במרץ 2007 ויימשך שבועיים, יכלול תשדירים של 6 ו – 10 שניות בטלוויזיה ויציג את הסיסמא: "גוליבר – לצאת חכם". הקמפיין עולה לרגל תחילת עונת תיירות האביב.



המסר העיקרי של הקמפיין והמלווה את התשדיר הוא: "אפשר לצאת לחו"ל, ואפשר לצאת חכם לחו"ל. גוליבר – ענק התיירות באינטרנט – לצאת חכם!".



לדברי צביקה קרפל, מנכ"ל גוליבר, המסר של התשדיר הוא שכאשר מזמינים חופשה לחו"ל ובישראל, יש ל"פקוח את העיניים" – לבדוק ולהשוות את איכות החופשה אשר מזמינים. "יש היצע עצום של אפשרויות נופש, וחשוב להשוות בין האפשרויות השונות על מנת לצאת חכם".



הקמפיין באמצעות משרד הפרסום NEXT.



אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים