ענת פרץ דוידי, מנהלת השיווק של חברת אלוני היא אשת השיווק של חודש יוני 2021



תיאור המהלך
השיווקי:

מטרת המהלך השיווקי הייתה שינוי מאפייני התנהגות הצרכנים וקיצור
תהליכי הרכישה. המהלך בוצע תוך הצבת הלקוח במרכז ותוך הזדהות והבנת המשמעות של מהו
בית עבורו, וכיצד הוא חווה את תהליך הבניה
והעיצוב. בהתאם, הוגדרה מחויבות המותג "אלוני" לתוצאה הרצויה ללקוח
וחיזוק מעמדו כמוביל בתחום, באמצעות פיתוח כלים ושירותים דיגיטליים שאופיינו על בסיס למידת הצרכים והכאבים של קהלי היעד בעולם מוצרי גמר בנייה
ובתהליכים הנלווים לעיצוב הבית.
מהלך השקת
הערוץ הדיגיטלי
"MY ALONY"פלטפורמה שמנגישה ללקוח את הכלים החדשניים הן בonline והן באולמות התצוגה, איפשר
בחירה מהירה של המוצרים ובעיקר התאמתם לדירה ספציפית.
המהלך גרם לצמצום
זמני פגישות עם הלקוח מ3 שעות לשעה וחצי, והלקוחות מגיעים מגובשים יותר לגבי
סגנונות העיצוב המתאימים להם ועם רשימות מוצרים ספציפיים, הנשלחות לאנשי המכירות
באולמות לפני הגעתם לפגישה. הקהל המקצועי, האדריכלים והקבלנים, נהנים מהנגשת
מוצרים, מידע והדמיות מתקדמות, תוך שימוש
"בספריית החומרים" באמצעותה הם יכולים להבטיח שמוצרי ההדמיה אכן נמצאים
במלאי כאשר הלקוח שב ופוגש את מערכת ההדמיות בתוך אולם התצוגה, דבר אשר מבסס את תחושת הביטחון של
הלקוח בתוצאה שכל כך קיווה אליה על ידי המחשה מציאותית של פריסות האריחים
והחיבורים שביניהם בתוך החלל העיצובי.

מטרת המהלך השיווקי:

שיפור המענה ללקוחות באמצעות נקודת המפגש הדיגיטלית המאפשרת להם גישה
לתכנים ולממשקים שיסייעו להם בנחיתה רכה בעולם התוכן החדש, לקראת הפגישה באולם
התצוגה. ניהול טוב יותר של הקשר עם הלקוח עד לביצוע ההזמנה .הנגשה והעמקת התוכן
והשירותים הניתנים באתר האינטרנט. שיווק
המהלך לווה ב
קמפיינים
דיגיטליים, פעילות ברשתות חברתיות, הדרכות פרונטליות לקהלים מקצועיים מכירה, יחסי
ציבור וקידום באתר האינטרנט של החברה.

יעדים עסקיים:

בניית נכסים
וכלים דיגיטליים שיאפשרו לספק חוויה טובה יותר ללקוחות,
לשפר את יחסי
ההמרה לאורך תהליך המכירה,

לצייד את אנשי המכירות במידע וכלים
תומכי מכירה כדי להגדיל את פריון העבודה, לסייע בהורדת זמני המכירה פר לקוח באולם,
להגדיל את אחוזי הסגירה על ידי הצגה ויזואלית של המוצרים ללא צורך לדמיין ולהתעכב
על הדמיות מגורם מקצועי ברצפת המכיר
ה.

מנימוקי
ועדת השיווק:

המהלך השיווקי
נחל הצלחה גדולה, השפיע על התנהגויות הצריכה של שני קהלי המטרה והשפיע באופן חיובי
על נתוני המכירות של "אלוני" ע"פ המתחרים.
המהלך הביא להישג
שיווקי חסר תקדים בתפיסת "אלוני" כמותג מוביל בחדשנות ודיגיטלי בשוק
מוצרי הגמר לבית והביא לשינוי תפיסה בקרב הצרכנים, מתעשייה מסורתית למעבר לפעילות
אונליין. "אלוני" הרימו דגל מיצובי, מבדל ורלוונטי בשוק מוצרי הגמר, ובנוסף
חיזקו את המגמה של חיבור נכון בין פעילות השיווק שמתחילה באונליין עוברת לאופליין
ושוב לאונליין כמעגל 360 נכון ויעיל.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח