CTM (Contssium Transporte Madrid) – רשות התחבורה של העיר מדריד, רכשה מחברת אינטליגייט הישראלית, את טכנולוגית השפה הטבעית, אשר תשמש כאמצעי לקבלת הנחיות ב- SMS כיצד להגיע ממקום למקום בעיר.
בעקבות יישום הטכנולוגיה של אינטליגייט יוכל כל אזרח או תייר במדריד לשלוח הודעת SMS עם שאילתה כיצד להגיע מרחוב מסוים או אתר ציבורי בעיר ובפריפריה שלה לרחוב או אתר אחר ולקבל הוראות הגעה מומלצות באמצעות מגוון אמצעי התחבורה הציבורית בעיר: מטרו, אוטובוסים, רכבות ועוד. בנוסף, להסבר על נתיב ההגעה וזמן משוער ניתן לקבל גם מידע אודות תעריפי נסיעה ושעות נסיעת כל שירות התחבורה הציבורית במדריד ובפריפריה של עיר הבירה.
משתמשים בשירות החדש יוכלו לבקש ולקבל את דרך ההגעה האופטימאלית ממקום למקום או עם מינימום מעבר בין אמצעי התחבורה השונים או את הנתיב המהיר ביותר אל היעד. בנוסף, ניתן להגדיר למערכת על רצון לשלב את כל אמצעי התחבורה או לבחור בערוץ תחבורה אחד בלבד.
CTM מפעילה מזה מספר שנים שירות באמצעות אתר אינטרנט המספק הוראות הגעה ממקום למקום בתחבורה ציבורית במדריד והפריפריה. מספר האנשים המשתמשים בשירותי CTM, אשר הוקמה ב- 1986, גדל מ- 951 מיליון בשנת 1986 ללמעלה ממיליארד וחצי משתמשים בשנת 2004. השירות של אינטליגייט הישראלית "ישחרר" את המשתמשים מכבלי המחשב, כך שיוכלו לקבל את המידע הזה בכל מקום ובכל זמן בזמן שהם נמצאים בדרך וזקוקים למידע.
לדברי מיכל לוצקי, מנכ"לית אינטליגייט, כתיבת שאילתה בשפה טבעית ב- SMS היא האמצעי הנוח והאינטואיטיבי ביותר לקבלת מידע בכל מקום ובכל זמן. "שילוב טכנולוגית השפה הטבעית של אינטליגייט ברשות התחבורה של מדריד נעשתה בתוך זמן קצר, תוך התממשקות לאינפורמציה המצויה ברשות. טכנולוגית השפה הטבעית של אינטליגייט פועלת בצורה רב לשונית וכך היה גם בפרויקט זה הפועל כולו בשפה הספרדית.
לוצקי הוסיפה: "אנו צופים כי בתוך תקופה קצרה תהיינה מספר הפניות ב- SMS רבות יותר מאלו המגיעות באמצעות האינטרנט".
CTM החלה לפעול בשנת 1986 על מנת לקשר בין גופים ציבוריים ופרטיים המפעילים מערכות תחבורה על מנת לתאם בין שירותי התחבורה, נתיבים ותעריפים במטרה להציע לאזרחים ותיירים שירות באיכות טובה יותר.
אינטליגייט פיתחה ומשווקת חבילת תוכנה המאפשר לבצע אינטראקצית אדם-מכונה מבוססת טקסט, תוך שימוש בשפה טבעית וחופשית לקבלת כל מידע האגור בבסיס נתונים. האינטראקציה בשפה הטבעית מאפשרת לקבל תשובה בכל ניסוח של שאלה בצורה המהירה ביותר וללא חיפוש ארוך או המתנה להקראת רשימה ארוכה. את האינטראקציה ניתן לבצע באמצעות בכל שפה באמצעות אתר האינטרנט, טלפון סלולארי או כל מכשיר תקשורת אחר. אינטליגייט הוקמה בשנת 1999. בין לקוחותיה: אגד, רשות שדות התעופה, דפי זהב, שירותי בריאות כללית ואחרים.