לרגל השקת ערוץ דיסני בישראל במהלך חודש ספטמבר, ערוץ דיסני בשיתוף דואר ישראל והשירות הבולאי, משיקים ערכה מהודרת וצבעונית לכל המשפחה בסימן בטיחות בדרכים. הערכה, שעוצבה ברוח המותג דיסני ומעוטרת בכוכבי הסדרות האנה מונטנה, האחים ג'ונס, מועדון החברים של מיקי מאוס, תכלול גיליון בולים – "הבול שלי", משחק בטיחות בדרכים וצמיד מחזיר אור עם דמויות דיסני.
מטרת הערכה, שתושק במיוחד לחופשת הקיץ, הינה להעלות את המודעות בקרב הילדים לנושא בטיחות בדרכים והיא תימכר בסניפי דואר ישראל החל מה-15 ביולי במחיר של 37 שקלים בלבד.
אבי הוכמן, מנכ"ל דואר ישראל: שיתוף הפעולה עם ערוץ דיסני הוא נקודה נוספת במגמה של דואר ישראל לפנייה לערוצי מסחר, שיווק ומוצר חדשים. דואר ישראל פועל על מנת להמשיך ולמקסם את פריסת רשת הסניפים ואת המוכרות והצורך בשירותי הדואר תוך הרחבת קהלי היעד, באמצעות היצע של מגוון מוצרים חדשים ואטרקטיביים. הערכה משלבת את הנאת איסוף הבולים יחד עם תרבות פנאי חווייתית תוך דגש על מסר הסברתי חשוב של בטיחות בדרכים".
שחר דוידסון, מנהל השיווק של ערוץ דיסני ישראל מסר: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם השירות הבולאי בחברת דואר ישראל לקראת השקתו הקרובה של ערוץ דיסני בארץ. אין לנו ספק כי החיבור בין כוכבי דיסני, השירות הבולאי ונושא הבטיחות בדרכים יגרום הנאה רבה לילדים ולמשפחות בישראל תוך השגת ערך מוסף חשוב".