ג'טיקס (לשעבר פוקס קידס) השיק יחד עם HOT ערוץ אינטראקטיבי חדש לילדים, אשר יפעל החל מן השבוע הבא בערוץ 75 בממיר. הערוץ יכיל משחקים חדשניים בפיתוח ישראלי המבוססים על המותגים הבולטים של הערוץ. ג'טיקס, המותג הגלובלי החדש הפונה אל עולם הילדים בכל תחום בכל מקום ובכל הרבדים – אינטרנט, ערוץ טלוויזיה, שיווק תכנים, מותגים בין לאומיים ועוד.
תמי לנדסמן מנכ"לית JETIX ישראל: "כשחשבנו על הערוץ החדש רצינו משהו מעניין, משהוא חדשני שבאמת יהיה הדבר הבא של ילדי ישראל. הערוץ מוביל עם מותגים חזקים ומה יותר טבעי שהילד ירצה לשחק עם הדמויות? בשיתוף פעולה עם הקריאטיביות של חברת TMT נולד הערוץ החדש".
"עולם הברנדינג לילדים הוא מאוד מפותח בארץ ובעולם. החדירה של הטלוויזיה הרב ערוצית בישראל הייתה חסרת תקדים. ב- JETIX הילד יקבל תוכניות טלוויזיה ובנוסף לזה יעבור מצופה פסיבי לצופה פעיל דרך המשחקים עם כל דמויות הערוץ ודרך הקהילה שיוכל להתכתב איתה דרך הטלוויזיה. הערוץ שם דגש מיוחד על בטיחות הילדים המשחקים בו. בעולם שבו האינטרנט אינו בטוח עוד, באה הטלוויזיה לפתור את הבעיה. הטלוויזיה בימינו היא מדיום מאוד בטוח ו- JETIX מובילים בהגנת הילד דבר שמתבטא גם באתר האינטרנט המצליח של JETIX שנחשב לבטוח ביותר לילדים בארץ", הוסיפה לנדסמן.
אלון סטרוזמן, מנכ"ל HOT: "JETIX-I יהיה הדובדבן שבקצפת. HOT מובילה בעולם בתחום המשחקים האינטראקטיביים בכבלים. בהשוואה למקומות אחרים כמו אנגליה וצרפת אנחנו הכי מתקדמים גם ביכולות הטכניים שאנחנו יכולים לתת עכשיו וגם ביכולות המתקדמות יותר ויותר שיהיו בעתיד"
שחר אבירי, מנהל התוכן של TMT: "היה לנו את התענוג לקבל עולם שלם של תכנים ולחבר להם משחקים מובילים. כל ילד עכשיו יוכל לשחק עם חבר שלו שגר בצד השני של המדינה להתכתב איתו דרך הערוץ בsms בטלוויזיה ולחפש את החברים שלו שמחוברים לערוץ ממש כמו הICQ בערוץ החדש יהיו 7 משחקים ופורום כאשר בכל חודש יתווסף משחק חדש"