ערוצי דיגיטל שכדאי להתמקד בהם בשנה הקרובה

המרחב
הדיגיטלי-צרכני ממש מתפוצץ מרוב אפשרויות ופלטפורמות לפרסום, שיווק וקידום עסקים,
עם מגוון ערוצי דיגיטל הזמינים לכם, כל אחד מציע הזדמנויות שונות ומצריך תנאי משחק
והתנהלות ספציפיים. צרפו לכך את שנת הקורונה שהטיסה את הפעילות אונליין לכל סוגי
העסקים, וקיבלתם זירה תחרותית, עמוסה ומורכבת לניווט כאשר אתם רוצים לבחור ערוצי
שיווק וקידום ומנסים להבין מה היה הכי יעיל ומתאים עבורכם. כדי לעשות קצת סדר,
הכנו לכם רשימה של ערוצי דיגיטל שכדאי להתמקד בהם בשנה הקרובה.

שיווק במייל

שיווק באמצעות מייל קיים כבר שנים כערוץ דיגיטלי
מרכזי, פופולארי ויש לומר די יעיל. למרות שקמו להם ערוצים ואפיקים שיווקיים רבים
אחרים וחדשים יותר, כוחו של השיווק באמצעות מיילים ורשימות תפוצה עדיין חזק
ורלוונטי, גם ב-2021 והלאה.

הקפידו להתמקד בהעברת הצעות ערך אמיתיות וממוקדות
לקהל היעד הנכון ופחות בשליחת "סתם" ניוזלטרים כלליים. משתמשים היום
מחפשים ערך ברור ואמיתי ואין להם קשב או סבלנות לעוד תוכן שיווקי סתמי. שילחו
מיילים שיווקיים עם הצעות ערך איכותיות, לפי סוג קהל היעד, השלב בו קהל זה נמצא
מול המותג והעסק שלכם, הבעיות שהוא זקוק לפתרונות עבורם וכדומה.


תכני וידאו

שיווק
באמצעות תכני וידאו היה פופולארי, מרכזי וחשוב כבר תקופת מה, אך ב-2021 ואילך סוג
תוכן ויזואלי זה רק צפוי להתחזק. משתמשים מעדיפים תכני וידאו במקרים רבים מאוד
ומחפשים מידע צרכני דרך ערוצי דיגיטל המתמקדים בווידאו, גם יוטיוב אבל גם אפיקים
אחרים, מהאתר העסקי שלכם ועד סרטונים בפייסבוק, טיקטוק ואינסטגרם.

לשיווק
באמצעות וידאו יש יכולת
REACH משמעותית וחזקה מאוד וכאשר
מפיקים תכנים איכותיים המתאימים למה שהמשתמשים מחפשים, ניתן למנף זאת להצלחה גדולה
בשיווק וקידום העסק שלכם במרחב הדיגיטלי. שימו לב שתוכן וידאו כולל סרטונים
מוקלטים ומושקעים, אך גם תכנים שונים "לייבים" בפייסבוק ובמדיה חברתית,
סרטונים קצרים ו"ספונטניים" בפלטפורמות מהירות כמו אינסטגרם או טיקטוק
וכיוצא באלו.


וובינרים ופודקאסטים

אם יש מגמה
ששנת הקורונה הצמיחה והגדילה בטירוף, זוהי המגמה של קידום ושיווק עסקי דרך הפקת
וובינרים אינטרנטיים ופודקאסטים, שני תחומים שונים אך אשר קשורים למגמת תוכן
ודיגיטל אחת באופן בו אנשים מקבלים וצורכים היום מידע, תכנים ומקבלים תוכן וערך. אם
אתם אפילו קצת מסתובבים במרחב הדיגיטלי, סביר להניח שנתקלתם בעסקים המציעים השתתפות
בוובינר דיגיטלי, מודל בו משתמשים בפלטפורמת שיחות וידאו כדי לקבץ וירטואלית הרבה
אנשים המבקשים לקבל ידע כלשהו, כאשר לצד אותו ידע, המשווק הדיגיטלי ממנף את
הוובינר כדי להציע למשתתפים הצעת ערך נוספת, בתשלום – שירות, מוצר, תכנית ליווי,
ייעוץ, תכנית לימודים והתפתחות וכן הלאה.


פודקאסטים הם
עוד פורמט תוכן – קולי הפעם ולא ויזואלי כלל – שממש טס למעלה בפופולאריות והיקפי
שימוש והפקה. אנשים רבים מעדיפים לצרוך מידע ותוכן דווקא בפורמט של סאונד, ללא
וידאו וללא קריאת טקסטים באתר – למשל בפקקים באוטו, תוך כדי עבודות הבית או
באימוני כושר. הפופולאריות הזו מהווה הזדמנות שיווקית לעסקים, כך שזהו בהחלט ערוץ
דיגיטל שכדאי להתמקד בו – עם פודקאסט שלכם או כאשר אתם מתארחים כאורחים המביאים
ערך לתכניות אחרות.


תוכן חדש ואיכותי לאתר

יצירת תוכן
חדש, איכותי, מקורי ובעל ערך אמיתי לגולשים שלכם, תוכן אותו תפרסמו באתר שלכם וגם
אולי דרך הערוצים החברתיים שלכם, היא בהחלט ערוץ דיגיטל מומלץ וחשוב מאוד. תוכן
לאתר שלכם יוסיף תכנים, מילות מפתח וחיפושים וכך יתרום ל-
SEO של האתר שלכם, מה שיביא לכם יותר טראפיק
ממוקד ואיכותי.

שיווק באמצעות
תוכן כלל היבטים רבים, של יצירה, פרסום והפצה של תוכן איכותי ובעל ערך לקהל היעד
שלכם, כדי למשוך קהלים אלו וליצור איתם אינטראקציה אפקטיבית.


פרסום ממומן

אחרי שנת
הקורונה, סקר גלובלי נרחב בקרב משווקים דיגיטליים מצא כי רוב מוחלט שלהם מתכוון
להשקיע את אותו הסכום ולרוב יותר בפרסום ממומן וקמפיינים של
Re-Targeting, במגוון האפיקים המרכזיים
והעיקריים שנסקור מיד.

· גוגל: פרסום ממומן למילות ומשפטי מפתח רלוונטיים, לצד תוצאות החיפוש וכדי למשוך
טראפיק לצד מהלכי
SEO ושיווק
באמצעות תוכן.

· פייסבוק: עדיין ערוץ דיגיטלי חזק וסופר חשוב, כאשר בפרסום ממומן פייסבוק מאפשרים
יכולות פנטסטיות של טרגוט והתמקדות רק בקהלי היעד המדויקים שאתם באמת רוצים להגיע
אליהם, מאפשר יעילות בפרסום וניצול מיטבי של התקציב שלכם.

· אינסטגרם: רשת חברתית ויזואלית וצעירה השייכת לפייסבוק, מציעה הזדמנויות מצוינות
לעסקים ומותגים, יכולות טרגוט מבית פייסבוק ודגש על תכנים ויזואליים מושקעים וקהל
יעד צעיר יותר.

· טאבולה /
אאוטבריין:
שיווק באמצעות תוכן המאפשר לכם להפיץ את
התכנים המעולים שלכם – וגם לקבל לינק לאתר כמובן – באתרים מובילים וגדולים, לרוב
במודל של תשלום לפי קליק על מודעת התוכן שלכם.

· לינדקאין: לעסקים או עצמאיים המוכרים מוצרים ושירותים ללקוחות עסקיים. הרשת החברתית
העסקית, מרחב פעולה מומלץ ומאוד רלוונטי לעסקי
B2B.

סיכום

המרחב
הדיגיטלי אכן עמוס באפשרויות ופלטפורמות לפרסום, שיווק וקידום עסקים, אבל אתם
חייבים להבין מה הכי יעיל ומתאים עבורכם. אנחנו ממליצים להתאים את הפלטפורמות
השונות לאסטרטגיה שלכם ולצרכים הייחודיים של הלקוחות. לכל פלטפורמה יש יתרונות
ברורים, אבל זכרו להשתמש בהם בחוכמה.

—–

אור פיאלקוב, בן 37, מייסד ומנכ”ל חברת פיאלקוב דיגיטל, חברה
המתמחה בפרסום ממומן בגוגל ומגוון
ערוצים
נוספים. מומחה בשיווק דיגיטלי,
מעביר סדנאות והרצאות בנושא שיווק בעזרת כלים מתקדמים לחברות וליחידים.

הבעלים של EasyCloud
אחסון אתרי וורדפרס, חברה שמנגישה את עולם אחסון האתרים בענן בעזרת
Cloudways לכל
אחד. דרך חברות אחסון הענן הגדולות בעולם עם ממשק נוח, אבטחת אתרים מקסימלית ומחיר
מעולה.

אולי יעניין אותך

 דיגיטלי
sandi-bar(3)
da1
yostore1
yael7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח