ערן יורן מצטרף ל"לעומק התודעה" שיווק לצעירים בתפקיד סמנכ"ל הקריאטיב

הצטרפותו של ערן, סמנכ"ל הקריאטיב היוצא של פרסום סיגאווי&סיגאווי, באה כחלק מהרחבת פעילות החברה וכניסה לשווקים חדשים.



ערן יורן, סמנכ"ל הקריאטיב היוצא של פרסום סיגאווי&סיגאווי מצטרף ל"לעומק התודעה" כחלק ממהלך אסטרטגי רחב וכניסת החברה לשווקים חדשים. בתפקידיו הקודמים שימש ערן כמנהל הקריאטיב של פרסום אלייקים-הרמן, וכקופירייטר בכיר באריאלי, שלמור-אבנון-עמיחי, באומן-בר-ריבנאי ובצוות המיוחד שהקים ראובן אדלר לקראת הקדנציה השנייה של אריאל שרון.



בין השאר חתום ערן על קמפיינים של בנק לאומי, אסם, שטראוס והיה שותף במיתוג הכוכב של סלקום. ולזכותו פרסים ישראליים ובינלאומיים בניהם: קמפיין השנה של ביסלי אביב גפן, hp new year, קמפיין אוטריווין, וולטרן ובוקר טוב של hp.



"הפעילות שלנו ב"לעומק התודעה" הוא אחד המהלכים המרגשים ביותר שקורים בימים אלה בעולם הפרסום בכלל ובתחום הצעירים בפרט" אומר ערן, "אני שמח להצטרף לאון גולדשטיין וזיו פופלבסקי ולהיות חלק מהצוות שמוביל את המהלך"

אולי יעניין אותך

דלית וינטראוב מנהלת שיווק עמינח צילום טל טרי
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
רועי אבידור מנכל מלון ריץ קרלטון הרצליה
נגה שלג - צילום פרטי
שירן וינטר סיבוני סמנכלית שיווק של מותג קסטרו צילום עידן סבח (Custom)
גדי שטרן, מנכל קניון TLV צילום טל איז'ק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שמלת כלה
גנרטורים ביתיים
איטום גג