ערן יורן מצטרף ל"לעומק התודעה" שיווק לצעירים בתפקיד סמנכ"ל הקריאטיב

הצטרפותו של ערן, סמנכ"ל הקריאטיב היוצא של פרסום סיגאווי&סיגאווי, באה כחלק מהרחבת פעילות החברה וכניסה לשווקים חדשים.



ערן יורן, סמנכ"ל הקריאטיב היוצא של פרסום סיגאווי&סיגאווי מצטרף ל"לעומק התודעה" כחלק ממהלך אסטרטגי רחב וכניסת החברה לשווקים חדשים. בתפקידיו הקודמים שימש ערן כמנהל הקריאטיב של פרסום אלייקים-הרמן, וכקופירייטר בכיר באריאלי, שלמור-אבנון-עמיחי, באומן-בר-ריבנאי ובצוות המיוחד שהקים ראובן אדלר לקראת הקדנציה השנייה של אריאל שרון.



בין השאר חתום ערן על קמפיינים של בנק לאומי, אסם, שטראוס והיה שותף במיתוג הכוכב של סלקום. ולזכותו פרסים ישראליים ובינלאומיים בניהם: קמפיין השנה של ביסלי אביב גפן, hp new year, קמפיין אוטריווין, וולטרן ובוקר טוב של hp.



"הפעילות שלנו ב"לעומק התודעה" הוא אחד המהלכים המרגשים ביותר שקורים בימים אלה בעולם הפרסום בכלל ובתחום הצעירים בפרט" אומר ערן, "אני שמח להצטרף לאון גולדשטיין וזיו פופלבסקי ולהיות חלק מהצוות שמוביל את המהלך"

אולי יעניין אותך

 וינטר סיבוני סמנכלית שיווק של מותג קסטרו צילום עידן סבח (Custom)
 שטרן, מנכל קניון TLV צילום טל איז'ק
 ליסיצקי יור דירקטוריון איגוד המסעדות והברים בישראל_קרדיט צילום לירן מור פטור מתשלום-min
David Gee
Eyal - ZutaCore (1)
 גוראון- קרדיט רמי זרנגר (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

table
3
''ד אביחי יהוסף