פאוזה ווטר מקבוצת מי עדן עולה בקמפיין דיגיטל עם אליאב טאטי

PAUZA WATER מקבוצת מי עדן השיקה לאחרונה בר מים מעוצב וקומפקטי לאספקת מים
מסוננים הכולל מערכת לטיהור מים המגיע בשלושה צבעים: לבן, כסוף ושחור, שלא תופס
הרבה מקום בשיש ובעל מסך טאץ' מלא.

כדי להביא למודעות את בר
המים החדש, נבחר להוביל את קמפיין הדיגיטל מתמודד האח הגדול אליאב טאטי שהודח
בהדחה הדרמטית של העונה, ואשר פיתח מערכת יחסים רומנטית עם מתמודדת נוספת בר כהן
שמשכה את התעניינות הצופים.

הקמפיין יעלה תחת הסלוגן 'אני את הבר
שלי כבר בחרתי' על רקע סיפור התאהבותו במתמודדת וישולב ברשתות החברתיות ובאמצעים
הדיגיטליים ועלות ההשקעה בו מוערכת בעשרות אלפי שקלים.

יוני ארליך, סמנכ״ל שיווק
ופיתוח עסקי בקבוצת מי עדן
: ״לאחר סיפור ההתאהבות
של אליאב בבר בתוך בית האח הגדול, אנחנו שמחים לשתף פעולה איתו לבר המים המסוננים
שלנו
PAUZA NEXT בקמפיין הראשון שלו תחת
הסלוגן ״אני את הבר שלי כבר בחרתי״. מזכיר לכולכם לשתות כמה שיותר מים וקיץ בריא
וקריר״

אולי יעניין אותך

מבצעי חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
נעלי סקופ מחיר 149
רד אורבך צילום שי פרנקו (2)
בני כבודי, קרדיט - יחצ
קמפיין 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

לוגו חדש
מתחם LAGO חתונה מעוצבת על ידי קארין אוסמו- צילום מרווין (3)
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159