אחרי כאבי הבטן מהמצות, ובעיקר אחרי שלא הפסקתם להתלבט באיזה רשת מזון לקנות את מוצרי החג, הגיע הזמן לבדוק כיצד נראתה התחרות בין מגה בול לבין שופרסל דיל מעל דפי האינטרנט לקראת החג. חברת Scooper ערכה בדיקה השוואתית, באופן בלעדי עבור אתר Allmarketing, בין שתי הרשתות ומצאה כי בחודשיים עד החג כמות האזכורים באתרי החדשות השונים למותג מגה בול הייתה גבוהה ב-20 אחוז לעומת שופרסל דיל.
בחברת Scooper עקבו אחר הדיווחים הכמותיים לגבי שתי הרשתות, מה שמלמד על מידת העניין שהן ייצרו בעת האחרונה לקראת חג הפסח. אם לקראת פסח 2009 הפער בין שתי הרשתות היה גדול מאוד לטובת מגה בול, ועמד על כמעט פי 2.5 אזכורים (63 למגה בול, 26 לשופרסל דיל), הרי שלקראת פסח השנה הפער צומצם משמעותית: 64 ידיעות או כתבות פורסמו על מגה בול באתרים המובילים, בעוד 53 ידיעות או כתבות פורסמו על שופרסל דיל.
בבדיקת אתרי הכלכלה המובילים (דה מרקר, גלובס וכלכליסט) מתברר כי לקראת פסח 2010 המאבק בין שתי הרשתות היה צמוד מאוד, כאשר מגה בול זכתה ל-30 אזכורים, שניים בלבד יותר מאשר שופרסל דיל. הפער המשמעותי נולד כאשר משווים את כמות האזכורים באתרי החדשות השונים (ynet, וואלה!, nrg, mako, הארץ ונענע10): מגה בול זכתה ל-27 אזכורים, שבעה יותר מאשר שופרסל דיל.
"הממצאים שלנו מלמדים שהתחרות בין שתי הרשתות באינטרנט בשנה שעברה לא הייתה צמודה, למרות שבפועל הן נאבקו אחת בשנייה באמצעות קמפיינים פרסומיים", מסכם מנכ"ל Scooper, טל אינבינדר. "ואילו השנה התחרות הגיעה גם לזירת אתרי האינטרנט השונים".