פובליסיס נט מדיה חתמה עם חברת InterSight , על הסכם לרכישת שירותי ComScore, המאפשרים לה גישה לנתונים על מאפייני והרגלי גלישה של ישראלים בארץ ובעולם.
חברת פובליסיס רוכשת מדיה ל-7 משרדי אינטראקטיב שונים והיא חברת המדיה הראשונה בישראל שנכנסה להסכם רכישת שירותי ComScore עם InterSight.
לדבריה של ענבר אברון, מנהלת המדיה של פובליסיס נט מדיה, "הטמעת מערכת המדידה של ComScore, היא נדבך שירותי חשוב עבור לקוחות הקבוצה. גם בנושא הרייטינג האינטרנטי, בוחרת פובליסיס נט מדיה, להיות הראשונה בישראל במתן שירות חשוב זה ללקוחותיה. אנחנו מאמינים כי הבנה טובה יותר של העולם בו אנו חיים תתרום רבות להצלחת לקוחותינו תוך הבנת הטרנדים והחדשנות בשוק האינטרנט בישראל."
השירותים של חברת ComScore מסופקים בישראל, באופן בלעדי, ע"י חברת InterSight שהינה גם ספקית מערכת בקרת הפרסום eRate, שהפכה לסטנדרט בענף הפרסום באינטרנט בישראל.
לדברי איתי אוליניק, מנכ"ל InterSight: " מערכת המדידה של ComScore הינה הסטנדרט במדינות רבות בעולם ונמצאת בשימוש מפרסמים, פרסומאים וחברות בינלאומיות מובילות. בישראל מנתרת החברה התנהגות גולשים זה למעלה משנתיים באמצעות פאנל מייצג של מעל ל-4000 גולשים. עוד מוסיף אוליניק כי "השילוב של שרותי בקרת הפרסום eRate ו- ComScore מאפשר לראות את התמונה הכוללת של התנהגות גולשים תוך מיקוד בחתכים, מגמות ופילוחים מחד, ובקרת יעילות הפרסום מאידך".
עוד אמר אוליניק כי "הסכם זה בא לידי מימוש לאחר שהוכח כי השילוב של שתי התוכנות מייצר סטנדרט חדש למדידת פרסום והרגלי שימוש, עובדה המאפשרת לקהל המפרסמים את היכולת לתכנן לעומק ולמדוד אפקטיביות של קמפיינים ברשת".