עם המטרה להיות מותג הספורט המהיר ביותר בעולם, Forever Faster הינו קמפיין מולטימדיה גלובלי בקנה מידה רחב. בין היתר כולל הקמפיין סרטון פרסומת נועז בהשתתפות כמה מאושיות הספורט הנחשבות בעולם, המבלות יחד בג'קוזי.
המסר "Forever Faster" (לנצח, מהיר יותר) מזוהה עם ספורטאים שעומדים בפני עצמם וידועים בביצועים מרשימים ואישיות כובשת. האדם המהיר בעולם אוסיין בולט משתתף בסרטון יחד עם אייקונים מעולם הכדורגל כמו מריו באלוטלי, סרחיו אגוארו, מרתה ויירה דה סילבה, שחקני הגולף פאולר וקסי תומפסון וצוות סקודריה פרארי. ההתמקדות בספורטאים אלה נובעת מהיותם גברים ונשים אשר מאתגרים עצמם, לוקחים סיכונים ונוהגים בנחישות, גבורה, בטחון ושמחת חיים.
"Forever Faster" מאמץ את הריגוש של להיות ראשון, היהירות של להיות הטוב ביותר והכיף המלווה את היכולת להסתגל, אך הוא גם האתוס שפורץ את גבולותיו של הקמפיין השיווקי. הוא מסמל את התשוקה לזהות במהירות מוצרים מעוצבים וחדשניים, טרנדים וסטייל, ולהביא אותם אל השוק באופן דינמי יותר. כמו כן, המסר של Forever Faster מסמל המנטאליות של המותג.
"Forever Faster מזכיר לעולם ש PUMA עודנו וימשיך להיות מותג הספורט המהיר ביותר שקיים.", זאת לדבריו של אדם פטריק, מנהל השיווק העולמי של פומה. "תמיד היינו ידועים כמותג שלוקח סיכונים וזה לא עומד להשתנות, Forever Faster בהחלט מייצג זאת. זה הולך לשנות את הדרך בה אנו ניגשים לעיצוב מוצר ולחדשנות, כמו גם את האופן בו אנו משווקים את המותג שלנו."
גיא דנמן, מנכ"ל פומה ישראל: "כחלק מהאסטרטגיה העולמית גם פומה ישראל תתמקד בתחומים המקצועיים כגון: ריצה, כדורגל וחדרי הכושר, המותג ידוע ביכולותיו ובהכרתו כמותג אופנה ועכשיו הגיע הרגע בו נחשוף את הטכנולוגיות שקיימות במוצרים שלנו במגוון התחומים וכך הצרכן יוכל לרכוש מוצר אשר מצד אחד יהיה טכנולוגי וישפר את ביצועיו וימנע פציעות ומצד שני ייראה אופנתי ומעודכן.