פומה חתמה על הסכם חסות עם מועדון מכבי 'פלייטיקה' תל אביב

שנת 2021 היא השנה בה ענקית אופנת הספורט, פומה, חזרה לישראל. המותג השלישי בגודלו בעולם, אשר חזר לישראל בקול תרועה עם חנות קונספט ענקית בנמל
תל אביב והבאת הליינים הייחודים של המותג –
SELECT
ו HOOPS PUMA HOOPS, חטיבת הכדורסל המקצועית
והאופנתית של המותג
PUMA, אשר
הוקמה ב-2018 בבוסטון ארה"ב, חווה הצלחה מסחררת עם גידולי ענק במהלך ארבע
השנים האחרונות,

ביחד עם איש העסקים ואחד הראפרים האהובים בעולם JAY
Z,
המשמש כשגריר המותג, פומה חזרו לליגת הכדורסל הטובה בעולם עם
החתמת 19 שחקנים, בכיכובם של
LAMELO BALL, RJ BARETT,KLYE KUZMA,DEANDRE AYTON DANNY GREEN ועוד

פומה, אשר מיובאת לישראל ע"י
חברת
פקטורי 54, קיבלה את חזקת המותג בינואר
2021 והשיקה חנות דגל ייחודית המתפרסת על 800 מ"ר,
2
קומות וחווית קניות בינלאומית הכוללת סימולטורים אקטיבציות חדשניות שטרם נראו
בישראל,
חנות הקונספט בנמל תל אביב היא אחת מ-3 החנויות הכי גדולות ומפוארות של המותג
בעולם.

שיתוף הפעולה עם מכבי תל אביב הפך לפרויקט דגל של המותג פומה בעולם, מכבי
תל אביב הנה קבוצת הכדורסל הבכירה ביותר אשר תשחק עם הביגוד באירופה ובפרט בליגה
השנייה בטיבה בעולם – היורוליג,


בארה"ב, מלבד שחקני הNBA, פומה הנה נותנת החסות הראשית של טורניר הTBT המפורסם המשוחק כל קיץ ומאגד
תחתיו שחקנים רבים ומפורסמים

במודל העבודה עם מכבי תל אביב, פומה ייצרו את כל הביגוד המקצועי של קבוצת
הבוגרים של מכבי תל אביב,
ובנוסף, החל מהעונה הבאה, פומה
תייצר את ביגוד מחלקת הנוער ובית הספר לכדורסל של מכבי תל אביב כאשר גם חנות
המועדון תעבוד בשיתוף פומה ישראל ותציע חווית קניות בינלאומית בחנות.

לראשונה מזה 20 שנה, ניתן יהיה לרכוש את מדי הקבוצה הרשמיים בחנות המועדון,
ובנוסף ביגוד רב אשר ישרת את קבוצת הבוגרים של מכבי.

בנוסף, במסגרת החשיבות של שיתוף הפעולה עם מכבי תל אביב, קמפיין הדגל של
המותג בעולם
ONLY SEE GREAT אשר נוצר ע"י Jay-z יהיה הקריאייטיב המוביל של שיתוף הפעולה,


ממנהל הפעילות של פומה בישראל, איתמר ריין, נמסר כי "החיבור בין
פומה, מותג הספורט האייקוני, אשר חתום על כמה משיאי הספורט הגדולים בכל הזמנים
ביחד עם מועדון הפאר הישראלי היה חיבור טבעי וחשוב,
שמחנו לחבור למועדון פאר, מקצועי, מוביל ומרשים אשר הפך להיות חלק ממשפחת פומה
בישראל בעולם,
אנו בטוחים כי ביחד נצליח להשיג את היעדים הגבוהים של שני המותגים ונרגש מדינה
שלמה,
ערכי המותג הזהים והשאיפה לניצחון בכל מחיר תוביל אותנו לשיאים חדשים"

אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''