פורטיסימו סמארט מדיה בקמפיין אפיקומן ברשת
חברת השיווק באינטרנט, פורטיסימו סמארט מדיה, יוצאת בקמפיין לקידום העמוד החדש שלה ברשת במסגרתו עומד אחד ה"להיטים" של חג הפסח – המצוד אחר האפיקומן. במסגרת הקמפיין הוחבא ברחבי הרשת החברתית פייסבוק אפיקומן עם לוגו החברה, והגולשים התבקשו לאתר אותו באמצעות שאלות סגורות.
העמוד של פורטיסימו סמארט מדיה, הנקרא "מגרש המשחקים של פורטיסימו", הוקם במטרה לשמש "ארגז חול", או זירה ניסיונית עבור פעולות שיווק ברשתות חברתיות. פורטיסימו מזמינים לעמוד מנהלי שיווק ואנשי שיווק באינטרנט לשתף פעולה בעמוד, וללמוד יחדיו מהניסיון. בחברה מבטיחים לשתף במסקנות מכל פעילות כדי להרחיב את הידע המשותף.
"פורטיסימו סמארט מדיה הוקמה מתוך הרצון לקדם שיווק יעיל וחכם ברשת החברתית", אומרת שירלי מייזליש, סמנכ"ל השיווק של פורטיסימו. "כדי להשיג זאת עלינו להתנסות באופן שוטף בשיטות וכלים שונים לפני שאנו מפנים אותם ללקוחות.כמובן המקום הכי טוב לבחון דברים כאלה היא בצורה פתוחה ברשת החברתית, תוך ניצול חוכמת ההמון. אנו מזמינים את קהל אנשי השיווק להצטרף לעמוד וללמוד יחד עימנו מהו שיווק חכם".
פורטיסימו סמארט מדיה, מתמחה בשיווק באינטרנט מבוסס תוכן, ומספקת מערך שלם של שירותים הכולל אפיון ובניית אתרים, כתיבת תוכן שיווקי לבלוגים, הפקת דיוור אלקטרוני, ושיווק ברשתות חברתיות.
לעמוד הפייסבוק ולקמפיין האפיקומן של פורטיסימו סמארט מדיה2