פורטל גיל הזהב מעלה קמפיין פרסומי בשווי 200,000 דולר

פורטל גיל הזהב www.gilhazahav.co.il משיק פורמט חדש ויוצא בקמפיין פרסומי לאורך ארבעה שבועות, בעלות של 200 אלף דולר. הקמפיין יכלול: פרסום בעיתונות היומית, טלוויזיה (ערוץ 1 וחינוכית), אינטרנט וכן, דיוור ישיר לקהל יעד ממוקד בגילאי שישים פלוס.



מהנהלת הפורטל נמסר כי הפורטל בפורמט החדש, יכלול מדור ייחודי לחיפוש עובדים ולחיפוש עבודה/התנדבות לבני גיל הזהב וכן רשת חברתית חדשה – 'סבאבא' – הראשונה בארץ לבני 65+, במסגרתה יוכלו גמלאים לבנות אתרים, להעלות קטעי וידאו פרטיים, לפרסם בלוגים, ליצור עץ משפחה ועוד.



הפורטל יציע גם מנועי חיפוש מתקדמים, שמפלחים את המידע לפי פרמטרים שונים: בית דיור מוגן עם בריכה ובית כנסת, מועדון חברתי בחיפה שיש בו חוג ברידג', מרכז יום לתשושי נפש בחדרה וכדומה.



לדברי ברכה וולוך, מנכ"לית פורטל גיל הזהב: "הרגלי הצריכה של בני גיל הזהב, שונים מאלה של אנשים צעירים או כאלה שנמצאים באמצע חייהם. אוכלוסייה זו מתעניינת בעיקר בנושאי בריאות, ניצול פנאי, משאבים פיננסיים, איכות חיים ונושאים הקשורים בקשר הבין-דורי: ילדים, נכדים, צוואה וירושה. המבוגרים של היום ממשיכים לעזור לילדיהם, אך גם דואגים לעצמם ביד רחבה: מטיילים בעולם, לומדים, הולכים לקונצרטים ולהצגות, עושים פעילות גופנית וטיפולי יופי ובהחלט מנסים למצות את החיים באופן מלא".



קרדיטים:


אסטרטגיה וניהול קמפיין: מיקי קאופמן


תקציבאי: צחי שקד


ארט דירקטור: יוני בנשלום


קופירייטר: מיקי קאופמן

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח