פורסמו החברות שהעפילו לשלב הגמר בתחרות השירות וחווית הלקוח

המי"ל, המרכז הישראלי לניהול, הפועל
לקידום תחום השירות וחווית הלקוח בישראל, הכריז על רשימת החברות שהעפילו לשלב הגמר
בתחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח לשנת 2022, שהינה תחרות שירות וחווית הלקוח
המובילה בישראל, המתקיימת זו השנה ה-19 ברציפות ומטרתה קידום והעלאת המודעות
לשירות מצוין בישראל, לצד הוקרת חברות וארגונים שביצעו מהלכים בולטים בתחום. מידי
שנה, חברות וארגונים בישראל מגישים את מועמדותם לזכייה על מהלכי שיפור שירות שביצעו,
מהלכים משמעותיים שהיוו אבן דרך חשובה בחוויית השירות בארגון וניתן למדוד את
תוצאותיהם.


עם סיום שלב הגשת המועמדויות והכרזת
המתמודדים בחודשים האחרונים, המי"ל מפרסם
את רשימת החברות שהעפילו לגמר ויתמודדו על הזכייה בקטגוריות השונות: מי עדן, גולן
טלקום, ביטוח ישיר, איכילוב, קידר, מנורה מבטחים, מכבי שירותי בריאות, אלקטרה
מוצרי צריכה, לאומית, קבוצת ח.י, תדיראן, פרטנר תקשורת, תעשיה אווירית, יד שרה,
שטראוס מים, גדות, המרכז הקהילתי לבריאות הנפש – אגד מרפאות יפו, עיריית ראשון
לציון, עיריית ירושלים, כאל כרטיסי אשראי.


כל עבודה המוגשת בתחרות נקראת ומוערכת על
ידי צוות השופטים על פי קריטריונים מוסכמים והציון משוכלל עם סקרי שביעות רצון
לקוחות בשיתוף חברת
SQ. צוות השיפוט מונה כ-70 שופטים, ביניהם
מנכ"לים, סמנכ"לים, אנשי יעוץ ומחקר ואנשי אקדמיה במוסדות להשכלה גבוהה.


ההכרזה על הזוכים בתחרות תהיה במסגרת כנס
שירות וחווית לקוח השנתי של המי"ל, אשר יתקיים בחודש יולי 2022, ויכלול אירוע
מליאה מרכזי ב– 4/7 ובו דוברים בכירים מארגונים מובילים במשק הישראלי. בתום אירוע
המליאה המרכזי, יתקיימו ב- 5-6/7 יומיים של סמינרים מקצועיים בעולמות השירות
וחווית הלקוח אשר יכללו בין היתר
Case Studies, מגמות ושיטות לשיפור חווית הלקוח, כלים,
פתרונות,תהליכי עבודה ומהלכים לשיפור חווית הלקוח בארגונים. הכנס מהווה נקודת מפגש
עבור כל העוסקים בעולמות השירות וחווית הלקוח בישראל, לצד מנהלים בכירים במשק
הישראלי במטרה להתחבר לקהילת השירות וחווית הלקוח, להעמיק את הדיון המקצועי ולספק
פתרונות, כלים ותובנות חדשניים.


ההרצאה המרכזית בכנס השנה תעסוק בשילוב
חושים ותדון בשאלות כמו: האם אפשר לשמוע טוב יותר באמצעות האצבעות? האם אפשר לראות
דרך האוזניים? ההרצאה תועבר על ידי פרופ' אמיר עמדי, ראש מכון ברוך איבצ'ר למוח
קוגניציה וטכנולוגיה באוניברסיטת רייכמן בישראל. כמו כן, הכנס יכלול מפגש מרתק
ומצחיק עם נדב פרישמן ויניב זוהר, יוצרי 'קופה ראשית', יחד עם כוכבי הסדרה, אשר
ישתפו בסיפור ההצלחה של הסדרה. בין הדוברים המרכזיים ניתן למצוא גם את ד"ר
שרון אלרועי פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ודוברים בכירים מטעם
מיקרוסופט, צ'מפיון מוטורס,
DHL, בנק הפועלים, צים, לוריאל ונוספים.

אולי יעניין אותך

 קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
 1_ קרדיט צילום - יעל צור
 הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל
bmw-gfb0242366_1280 (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח