לקראת ראש השנה, דיזנגוף סנטר שולח את "פיית הסנטר" להסתובב ברחבי הסנטר ולשלם על קניות החג של מבקרים שייבחרו באקראי. הפיה תפתיע את הקונים במגוון חנויות ותשלם על הקנייה שלהם בכרטיס אשראי, כך שאת הקנייה הם יקבלו במתנה. כמו כן, מדי יום יזכה מבקר מאושר ב-2,500 ₪ ליום כיף עם הפייה בסנטר. הפעילות בתקציב של חצי מיליון שקלים, הינה מהלך מכירתי שמטרתו לרענן את מבצעי החג המוכרים, ותלווה בקמפיין שיווקי שיכלול שלטי חוצות שיתפשטו לערי הלוויין ולדרכים מרכזיות, בפרסום ברדיו ובפייסבוק ובקידום מקורי עם אבקת פיות שתחולק בתיבות הדואר, מלווה בברכה לראש השנה. את המהלך מלווה משרד הפרסום מנצ'. לדברי דן פילץ, מבעלי דיזנגוף סנטר: "בסנטר מבלים מעל מיליון מבקרים בחודש שחשוב לנו לגרום להם לחייך, ולכן יצרנו את פיית הסנטר. מה יכול להיות יותר מהנה מפיה קסומה שמשלמת את החשבון במקומך?"