מיי באנדלס: סטארטאפ ישראלי חדש עם מיזם מהפכני
המחבר באופן ישיר בין היצרן לצרכן, יוצא לדרך בפיילוט ראשוני ובקמפיין פרסומי נרחב
וחוצה פלטפורמות. מיי באנדלס הוא פלטפורמה דיגיטלית ישראלית פשוטה לתפעול מציעה למשתמשים לרכוש
חבילות של מוצרי צריכה יומיומיים מהיצרנים המובילים בארץ באופן ישיר לצרכן, עד פתח
הבית תוך שעה, עם משלוח חינם. המהלך החדש כולל קמפיין השקה גדול, מדיות אופליין ואונליין, ג'ינגלים ברדיו, דיגיטל ושילוט חוצות בהשקעה של כ- 5 מיליון ש"ח, תחת הסלוגן: "פשוט. ישירות מהיצרן אליכם לבית תוך שעה!"
הפיילוט,
שהחל בתחילת נובמבר מתרחב לכ-14 ערים מרכזיות, ביניהן: פתח תקוה, גבעת שמואל,
קריית אונו, גני תקווה, בני ברק, רמת גן גבעתיים ועוד .. וצפוי להגיע בקרוב לגוש
דן והשרון. עד תחילת שנת 2022 בכוונת החברה להגיע לבתי הצרכנים בכל חלקי הארץ.
'קבוצת מיי באנדלס' (2019) המספקת חידושים טכנולוגיים בעולמות האונליין ותפעול שרשרת
הספקה בתחומי הצריכה הישראלית, פיתחה פלטפורמה דיגיטלית פשוטה ונגישה המאפשרת
ללקוחות פרטיים ועסקיים לבצע קניות של באנדלים (חבילות מוצרי צריכה) מותאמים
ומדויקים של מוצרים יומיומיים מסקטורים שונים הנמצאים בשימוש יומיומי בכל בית
בישראל. אלו נשלחים לצרכן חינם עד פתח הדלת תוך שעה מרגע ההזמנה.
החברה
יוצאת בקמפיין מיתוגי, שיווקי ופרסומי רחב היקף.
הסטראפ
החדש מנגיש לצרכנים חוויית קניה פשוטה: ההתמצאות קלה, נוחה וידידותית למשתמש, בה
נדרשות מינימום לחיצות בעת ביצוע ההזמנה, הגעה מהירה לבית הלקוח ושירות לקוחות
זמין בכל הפלטפורמות.
למיזם
הצטרפו היצרנים המובילים במשק ביניהם: תנובה
– באנדל מוצרי חלב, באנדל קפואים, סנו
– באנדל מוצרי ניקיון, יוניליוור – באנדל מלוחים, מתוקים, מוצרי ניקיון וטיפוח, הנמל – באנדל מוצרי אפייה, שטראוס – באנדל חטיפים מלוחים ומתוקים, אסם נסטלה – באנדל מוצרים יבשים .
הבאנדלים
מוצעים בשלוש רמות מחיר קבועות וללא עלות נוספת למשלוח: 99 ₪, 149 ₪ ו-199 ₪ החבילות הורכבו לאחר ניתוח שוק מעמיק שבדק
הרגלי צריכה ומהם המוצרים האהובים והנצרכים ביותר על תושבי ישראל בפילוח על פי
אזורי מגורים.
הבאנדלים
נארזים על ידי צוות של מסגרות תעסוקה 'יכולות' מבית שיח סוד- הארגון הגדול והמוביל
למתן שירותים לילדים ובוגרים עם מוגבלות.
איך זה
עובד? לאחר הרשמה קצרה, בוחר הלקוח אזור מגורים, מסמן את בחירותיו, משלם ומקבל את
ההזמנה אליו הביתה. בנוסף, יכול לתקשר עם שירות הלקוחות באופן יעיל ומהיר, כולל
ניהול צ'ט חי עם נציג לכל שאלה או בקשה.
מאיר סלע, סמנכ"ל במיי באנדלס
מוסר:
"אנו מביאים כיוון חשיבה חדש. השקענו משאבים רבים בבניית טכנולוגיה מתקדמת
ובהון אנושי ומקצועי במטרה להעניק לצרכן חווית צריכה חדשנית ופשוטה ולחבר אותו
ישירות ליצרניות המובילות בשוק ולמותגים שכולנו גדלנו עליהם תוך הענקת מעטפת
שירותית ושקופה עם הלקוח."