עיתון גלובס חושף אתמול את ההשקה המיועדת של שירות פייסבוק דילס בישראל במהלך חודש ספטמבר. מדובר בשירות הקופונים של פייסבוק המבוסס מקום. באמצעות השירות יכולים עסקים להציג קופונים למבקרים בהם או הנמצאים בסביבתם על בסיס תיוג מקום באפליקציית ה- Places של פייסבוק.
גלובס מדווחים כי עדיין לא ברור האם פייסבוק תציע את כל סוגי הקופונים המוצעים בארה"ב, אשר כוללים "דיל בודד" הדומה לקופונים הרגילים, "דיל נאמנות" המבוסס על מספר תיוגי מקום באותו עסק, "דיל עם חברים" ו"דיל צדקה" שמציע תרומה של סכום סמלי על כל צ'ק-אין.
עדיין אין דיווחים בעולם על שימושים יצירתיים במיוחד ביישום, ורוב היישומים דומים למה שכבר נעשה באמצעות יישום פורסקוור, שגם הוא מאפשר לעשות צ'ק אין במקום מסויים. האימוץ של פורסקוור הפך לנפוץ בעיקר על ידי מסעדות שנתנו הנחות לכל מי ששיתף על הימצאותו במסעדה, אך כמות המשתמשים באפליקציה עדיין נמוכה יחסית ולא יוצרת אפקט מספיק גדול.
קבוצת ה- NBA של גולדן סטייס הייתה מאמצת מוקדמת של השירות החדש לאחר פניה של פייסבוק עוד לפני ההשקה הרשמית. בשלב הראשון הקבוצה הציעה הנחות על מוצרי הקבוצה לאלה המבקרים באולם ועושים צ'ק אין באפליקציה. אך בהמשך, הקבוצה גייסה את הנכס היקר ביותר שלה כדי – השחקנים – כדי לקדם את השימוש ביישום בתמורה להזדמנות להשתתף במפגש עם שחקנים לאחר משחקי הקבוצה.
דומינוס פיצה בבריטניה ביקשה לקדם פיצה חדשה הציעה לחם שום חינם לכל מי שעושה צ'ק אין באחד מסניפיה. אולם גם היא, הוסיפה מימד אחר על קידום המכירות הפשוט. החברה שילבה את היישום בקמפיין "ההרפתקה" שיצרה דומינוס במסגרתו השאירה רמזים פזורים באינטרנט, והגולשים נדרשים לאסוף אותיות המרכיבות סיסמא.