פייפאל משיקה את פלטפורמת PayPal PassPort בעברית- אתר חינמי ופשוט להפעלה, המיועד לבעלי עסקים הבוחנים הרחבת פעילות הסחר האלקטרוני לזירה הגלובלית. האתר מבוסס על מחקר בינלאומי שנערך מדי שנה עבור PayPal על ידי מכון Ipsos. המחקר כולל כ-23,000 נשאלים מ-29 מדינות, מתעדכן מדי שנה ומציע לעסקים מדריכים שימושיים, ומידע על הרגלי הקנייה באתרים בינלאומיים בקרב צרכנים הנוהגים לקנות באינטרנט. המחקר מדגיש קטגוריות מבוקשות בקרב צרכנים אלו, יעדים פופולאריים בקרב הצרכנים מכל המדינות שהשתתפו במחקר, הגורמים החוסמים/מעודדים קנייה, ועוד.
PayPal PassPort מספק מידע וכלים שיכולים לסייע לעסקים להרחיב את היקף המכירות הגלובליות שלהם. האתר מספק מדריך מקיף על הרגלי הקנייה של כל מדינה, מניעים וחסמים לקניות אונליין, סיבות לנטישת עגלת הקניות ומגמות חמות בעולם המסחר האינטרנטי. בנוסף, האתר מספק מידע על עלויות שילוח, לוגיסטיקה והובלה, ונהלי מכס ומיסים.
בשביל להיות עסק גלובלי מצליח מסביב לשנה, יש צורך להסתכל מעבר למועדי מכירות השיא המוכרים לציבור הרחב בוולנטינס דיי, בלאק פריידי והסייבר מאנדיי. PayPal מציעים לבנות אסטרטגיה עסקית ולפנות לפעילות נקודתית המותאמת למדינות היעד בהן רוצים למכור. עסקים שייעזרו ב-PayPal PassPort יקבלו מידע מפורט ועדכני על תרבות הקניות והרגלי הצרכנים, בהתאם לשווקי היעד בהם הם מעוניינים למכור.
אפי דהן, מנהל אזור ישראל ואפריקה בפייפאל, אומר: "בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה בהיקף העסקים הישראליים הפונים לשווקים בחו"ל באמצעות האינטרנט. הפנייה לשווקים הבינלאומיים מאפשרת לעסקים הישראליים להגדיל את היקף העסקים והמוניטין מסביב לעולם, ובכך להגדיל את ההכנסות. לצד שירות העברת הכספים באופן קל ובטוח יותר, בו אנו ידועים, אנו יכולים להציע כעת ללקוחותינו העסקיים פילוח מקיף של שווקים מרכזיים ברחבי העולם, תחומי עניין הקורצים לצרכנים ועוד. PayPal PassPort מאפשר לעסקים הישראליים שרוצים לייצא לחו"ל, כלי ראשוני ושימושי היכול לסייע בהבנת השווקים והקהלים אליהם הם פונים".