פיליפס משיקה קולקציה חדשה של גאדג'טים ואביזרים טכנולוגיים

פיליפס ישראל ו-'בי קונקט סוכנויות בע"מ' השיקו (9.9.08) במועדון סטוקו בתל-אביב את הקולקציה החדשה של קו הגאדג'טים ואביזרים (Peripherals & Accessories) טכנולוגיים של פיליפס, המשדרגים את חוויית השימוש במוצרי אודיו ווידאו טלפונים סלולאריים, מחשבים ניידים, ושלל מוצרי אלקטרוניקה בידורית עם למעלה מ-500 מוצרים ב-20 קטגוריות.



אחד מהאביזרים הטכנולוגיים החדשניים של פיליפס שהושקו הוא ה- ,SCM7640, Power2Go שנותן פיתרון אולטימטיבי ל-"מצוקה הקיומית" של החיים הדיגיטאליים – מה עושים כאשר הסוללה עומדת להיגמר בזמן שאנו נמצאים מחוץ לבית ולמשרד ? פיליפס פיתחה מטען קומפאקטי שמאפשר לספק עד 60 שעות חשמל לטעינה למגוון רחב של מוצרים – מחשבים ניידים, טלפונים ניידים, נגנים, מחשבי כף-יד, מצלמות דיגיטאליות, וגאדג'טים נוספים שנטענים באמצעות שקע USB.



צורך נוסף עליו עונה ה- Power2Go הוא ההתמודדות עם שלל המטענים השונים שממלאים את המגירות והארונות בבית. המטען החדש של פיליפס הוא one-stop-shop שמתחבר ומתממשק עם הרוב המוחלט של הגאדג'טים הנפוצים בעולם.



בין 500 האביזרים שהושקו "הבריק" קו המוצרים ה-Active Crystal, שיתוף הפעולה בין פיליפס ויצרנית תכשיטי הקריסטל Swarovski במסגרתו עוצבו אביזרים טכנולוגיים איכותיים של פיליפס בתכשיטים מקריסטל מתוצרת Swarovski: 4 דגמים של אוזניות לנגנים באיכות גבוהה עם High Definition audio ועם מסנן רעשי רקע, מעוצבות באבני קריסטל משולבים במתכת יוקרתית ; וכן – 4 דגמים של זיכרון USB נייד (דיסק-און-קי שהוא תכשיט) מעוצב באבני קריסטל של סברובסקי המשולבים במתכת יוקרתית – בנפח GB1 עם יכולת שימוש בסיסמא לצורך אבטחה.



תחום נוסף אותו משיקה פיליפס בישראל הוא תחום האביזרים הנילווים ל – i-Pod ול i-Phone . זהו קו מוצרים שמשדרג את חוויית השימוש במוצרי אודיאו ווידאו, טלפונים סלולאריים, מחשבים ניידים, ושלל מוצרים בשימוש יום יומי.

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
 עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח