22 מיליון אוזני המן יימכרו במהלך חג הפורים, במשקל כולל של כ- 2400 טון, שהן כ- 600 מיליארד קלוריות, כך מוסר ברי שן, מנהל השיווק של ג'נרל מילס (פילסברי) ישראל.
עוד מציין שן כי "שוק אוזני המן מגלגל כ- 30 מיליון שקל בשנה, לדבריו, למרות ההיצע המרשים של מילויים מיוחדים דוגמת מילוי מישמש ומילוי תות וגם שוקולד רוזמרי, הישראלי עדיין מעדיף את המילויים הקלאסיים: להערכתו כ- 30% מכלל אוזני המן הנמכרות במהלך החג הינן במילוי פרג, 20% במילוי שוקולד ו- 20% במילוי תמרים. 30% מכלל המכירות כולל את המילויים המיוחדים הכוללים מילויים עם פירות, חלבה ואוזני המן מבצק שוקולד.
לדברי שן, השנה צפוי גידול של כ- 10% בביקוש לאוזני המן בהשוואה לפורים אשתקד. לדבריו, את הגידול בביקוש ניתן לייחס לתחושת השיפור באווירה הכללית במשק, כמו גם לעובדה שאנחנו בתקופת בחירות בה מקובל לערוך כנסים ואירועים עם כיבוד וכן לשלוח משלוחי מנות לפעילי שטח פוליטיים.
חטיבת המאפה של פילסברי מציעה השנה אוזני המן במגוון טעמים, ביניהם טעמים חדשים דוגמת אוזני המן במילוי תות-שדה ואוזני המן במילוי מישמש. כמו כן, מציעים בפילסברי מיני אוזני המן בגודל "ביס" ואוזני אמן במילוי חלבה ושוקולד רוזמרי. כל אלה לצד המילויים הקלאסיים: תמרים, פרג, אגוזים ושוקולד חלב.