בסוף שבוע הקרוב יושק קמפיין חסויות חדש של פיצה האט במסגרת משחקי היורוליג 2007-2008.
קמפיין החסויות עולה באמצעות משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ בהשקעה כוללת של מיליון וחצי שקל, בשידורי משחקי היורוליג בערוץ 10. הקמפיין ישודר במהלך כל עונת היורוליג.
לדברי לארי לוין סמנכ"לית השיווק של רשת פיצה האט: "כחברה מובילה אנחנו נערכים מראש לדרישה מוגברת בימי היורוליג. 22 סניפי פיצה האט, בכל רחבי הארץ, ערוכים לקבל את אלפי פניותיהם של חובבי הכדורסל המשובח עם הפיצות המעולות שלנו".