למעלה מ- 80 אחוז מהכנסות המסחר בעולם הן תוצאה של שיווק לארגונים ולא לצרכנים בודדים. כל מכירה תלויה בהסכמה של אנשים רבים, ומי שמשתמש במוצר הוא לא בהכרח מי שקונה אותו. הלקוחות הללו גם לא תמיד מושפעים מפרסום. המפגש הקרוב בסדרת מפגשי "ל.ה.ב. Update – בניהול השיווק" יעסוק בשיווק B2B ומשמעויותיו. מה מאפיין את הלקוחות הארגוניים, וכיצד ניתן לבנות תמהיל שיווק מתאים עבורם.
את המפגש תנחה רננה פרס, מאוניברסיטת תל-אביב, ראש תוכנית ל.ה.ב. אפדייט בניהול השיווק, המשמשת גם כיועצת שיווקית לחברות הזנק ומרצה בטכניון. בחלקו השני של המפגש תתקיים הרצאת אורח שתועבר ע"י גיל רוזנפלד, מנכ"ל HP.
המפגש יתקיים ביום ראשון, ה- 26 ביוני 2005, בפקולטה לניהול באוניברסיטת ת"א (חדר 403), בין השעות17:30 –20:30.
מפגשי ה- UPDATE בניהול השיווק, המתקיימים אחת לחודש בל.ה.ב. (לימודי הכשרה בניהול), מיועדים למנהלים בכירים, מנהלי שיווק, פרסומאים ומנהלי פרסום בחברות גדולות. התכנית מציעה התעדכנות בקדמת הידע השיווקי בשילוב למידה מניסיונם של מנהלים ומרצים בכירים.
מרצים נוספים בתוכנית הם: פרופ' יעקב גולדנברג, פרופ' יעקב הורניק, רננה פרס, ד"ר רם הרשטיין, ד"ר אורלי יחזקאל, פרופ' יואב גנזך, פרופ' משה צבירן, ד"ר אורה סתר ועוד.
כמו כן, מרצים אורחים במפגשים הקודמים היו: גבי רוטר מקסטרו, חיים רומנו מנכ"ל אל-על, יהודי ליפמן מיוניליוור, פרופ' סטיבן ברנט מקלוג, יעקב גינצבורג מקלאב מרקט, הפרסומאי אייל חומסקי, ד"ר רינה דגני, אלי רייפמן מאמבלייז ועוד.
לפרטים והרשמה למפגש: 03-6408375, 052-2246314, www.lahav.ac.il.