מרלין תקשורת השיקה הבוקר שרות חדש המאפשר לאנשים פרטיים, לעסקים ולחברות לפרסם מודעת טקסט שתופיע כקישור ממומן. לחיצה על המודעה תפתח חלון בו יפורט השירות/ מוצר אותו המפרסם מציע, למשל דירת 4 חדרים בחיפה, או מכונית יד שנייה באילת.
ממרלין נמסר כי גולש שיחפש בחיפוש חופשי מודעת לוח במנועי החיפוש הקשורים עם מרלין תקשורת, יוכל לקבל מודעה שתקושר לביטוי החיפוש שבשאילתת הגולש, כחלק מהקישורים הממומנים של מרלין, במנוע החיפוש באופן טבעי ופשוט ומבלי להיזקק להיכנס לאתרי לוחות.
יוני ספיר, מנכ"ל מרלין תקשורת: "עד היום מפרסם אשר לא היה ברשותו אתר לא יכול היה לפרסם בשיטת ה-PPC. התכונה החדשה של "קישור ממומן ללא אתר" פותחת עבור מפרסמים אלה ערוץ פרסום חדש לחלוטין שבאמצעותו יזכו לחשיפה ולתנועה מרובה מרשת האתרים של מרלין תקשורת. תכונה זו רלוונטית עבור מוצר/שירות חדש להם טרם הספיק המפרסם ליצור דף רשת מתאים. יתרה מזו, תכונה זו פותחת צוהר בפני השוק הביתי לפרסם מוצרים למכירה- דירות, מכוניות, מוצרים יד שנייה ועוד, במנוע הפרסום של מרלין שיפיץ מיידית את מודעת המפרסם לדפי רשת מתאימים ברחבי האינטרנט.
מהלך שיווקי זה של מרלין תקשורת מרחיב למעשה את קהל היעד של המודעות הממומנות בישראל מכמה מאות אלפי עסקים לכמה מיליונים צרכנים פרטיים.
חברת מרלין תקשורת (www.merlin.co.il) הינה בעלת מנוע פרסום מפולח למודעות טקסטואליות, הפועל בכמה מאות אתרים ישראליים מובילים וביניהם: YNET, נענע, גלובס, ערוץ הספורט, ביזפורטל ועוד.