פלאפון במהלך להובלת מהפכת 'מייל בכל מקום' בקרב הציבור הרחב

חברת פלאפון הכריזה היום על מהלך אסטרטגי שישנה את כללי המשחק בעולם האינטרנט בסלולר – השקת מייל בכל מכשיר סלולרי. החברה השיקה היום את ה-SMART-MAIL, אפליקציה המוטמעת במכשירי הרשת החדשה בפלאפון, המאפשרת קבלת הודעות דוא"ל וקבצי WORD בדחיסה, ישירות לפלאפון, בזמן אמת, וממספר מקורות מייל שונים בו-זמנית.

האפליקציה, שפותחה על ידי חברת הטכנולוגיה
,EMOZE ניתנת לשימוש כיום בארבע שפות; עברית, אנגלית, ערבית ורוסית בכ-15 מכשירים ברשת החדשה, בהם גם מכשירים שאינם סמארטפונים כדוגמת: נוקיה 3120, 6600, 6120, 6210, 6720, וסוני-אריקסון 760 ובהמשך גם במכשירים נוספים. בכך הופך כמעט כל מכשיר בפלאפון למעין סמארטפון הכולל מייל חכם וידידותי, מה שהופך אותו למוצר מתאים ורלוונטי לסטודנטים, לצעירים ונוער ולבעלי עסקים המעסיקים עובדים רבים.



לדברי גיל שרון, מנכ"ל פלאפון "המייל הינו שירות פרסונלי ביותר ובעל אופי מיידי, ולכן הפלאפון הינו הכלי המתאים ביותר לשימוש בשירותי הדואר האלקטרוני. רשת High Speed GSM המהירה והאפליקציה הנוחה שפיתחנו ייצרו תוך זמן קצר מהפכה בשימושים במייל בסלולר. כפי שקרה בשיחות הדיבור של פלאפון שעברו מהקווי לנייד, כך נראה את השימוש במכלול שירותי ה-DATA והאינטרנט ובתוכם המייל, עוברים במהירות לסלולר. זו ללא ספק המהפכה הבאה ואנו בפלאפון נוביל מהפכה חשובה זו ונאפשר ללקוחותינו ליהנות ממנה באמצעות הרשת המהירה והאפליקציות שהופכות את השימוש לידידותי ונוח."



גיא באומן, סמנכ"ל תוכן ומוצרים בפלאפון אמר היום "הרשת החדשה שהשקנו לפני שנה, מאפשרת לנו להציע עולם אחר של הזדמנויות ללקוחותינו, המבוססות על יכולות הפס הרחב, כשמהירות, חווית משתמש וזמינות הן שם המשחק. בזכות הפס הרחב אנו מציעים שירותי ערך מוסף ואפליקציות מגוונים כדוגמתMUSIX ו-SUPER TV וציוד קצה וסמארטפונים שמהווים מחשבים לכל דבר. ב-2009 שמנו לנו למטרה להיכנס לעולם האינטרנט והמחשבים וכבר כיום אנו מוכרים כ-15 אלף לפטופים ונטסטיקים ברבעון. הSMART-MAIL יאפשר לנו להציע מייל בכל מכשיר ולא רק בסמארטפונים ולהוביל את עולם האינטרנט בסלולר, כאשר בתוך שלוש שנים כ-30% מלקוחותינו ישתמשו במייל הסלולרי" אמר באומן.



באומן העריך, כי מדי יום נשלחים בישראל למעלה מ-65 מיליון מיילים, מתוכם כ-16 מיליון מיילים חיצוניים, ועוד כ-50 מיליון מיילים בתוך ארגונים, כאשר בסלולר כולו נשלחים סך הכל כחצי מיליון מיילים, בעיקר בקרב עסקים. "הצמיחה המהירה של הפס הרחב בסלולר והפער בין כמות המיילים הנשלחים מהאינטרנט לבין המיילים הנשלחים בסלולר מעידים על פוטנציאל עצום הגלום במייל הסלולרי. הSMART-MAIL יאפשר לנו להציע מייל בכל מכשיר ולהוביל את עולם האינטרנט בסלולר. כאשר בזכות נוחות השימוש והנגישות של ה SMART-MAIL-במרבית המכשירים, תצמח תעבורת המיילים בסלולר במאות אחוזים ותוך שלוש שנים יישלחו 10 מיליון מיילים ביום מהסלולר" אמר באומן.



זיו קסלמן, מנהל אגף שירותים ומוצרים מתקדמים בפלאפון, הציג את ה-SMART-MAIL אשר מאפשר קבלה ומשלוח מיילים, בדחיפה ממספר רב של חשבונות דוא"ל כולל למייל פרטי וארגוני. "פלאפון מציעה לראשונה בסלולר שירות פוש לוואלה! מייל, תיבת המייל הגדולה בישראל, זאת בנוסף לגישה נוחה ופשוטה ישירות מהפלאפון ל-Gmail, Facebook,,Windows Live וה- Outlookושאר ספקיות הדוא"ל בישראל. לקוחות פלאפון יכולים לבצע סנכרון מלא של לוח השנה ואנשי הקשר של חשבון ה- Outlook, להגדיר צליל התראה מיוחד לקבלת דוא"ל חדש, חתימה אוטומטית קבועה לדוא"ל ועוד". אמר קסלמן.



קסלמן הסביר, כי SMART-MAIL מגיע כבר מוטמע במכשיר ולקוחות קיימים יכולים להוריד את האפליקציה בקלות דרך פורטל פלאפון שבמכשיר. לדבריו, "מעבר לנוחות ולזמינות בכל מכשיר כמעט, מדובר בטכנולוגיה חדישה שאת היתרון הגדול שלה הלקוח מרגיש גם בכיס: כל תעבורת המידע בדוא"ל של לקוח ה-SMART-MAIL עוברת דחיסה היוצרת אופטימיזציה של הסוללה, תוך שימוש במינימום Data, מה שמפחית משמעותית את עלות השימוש".



איתן לינקר, מנכ"ל EMOZE מסר "מדובר בפריצת דרך עולמית כאשר בפעם הראשונה בעולם משיקה חברת סלולר יישום לקבלת דואר אלקטרוני, כלול במכשיר, ללא צורך בהורדה, שנותן למשתמש גישה מלאה לדוא"ל האישי והעסקי בצורה הפשוטה ביותר ובכל מכשיר. מניסיוננו בעולם לא קיים אף מפעיל שנותן את השילוב של כיסוי מכשירים רחב כיסוי שירותים רחב ונוחות שימוש כמו פלאפון. AT&T בארה"ב לדוגמא מציעים את שירותXpressMail ל-12 מכשירים מתקדמים בלבד, WIND, מפעיל סלולרי איטלקי מציע 4 פתרונות דואר לסלולרי שונים ובארבעתם מצליח לכסות רק 5% מהמשתמשים וזאת בגלל שהשירותים יקרים, מסובכים ולא נותנים מענה אמיתי לצרכיי הלקוח.אנחנו מאמינים שפלאפון מובילים מהפכה אמיתית ומביאים את השימוש בדואר בסלולרי למשתמש הפשוט".



SMART-MAIL מוצע ללקוחות פלאפון ב- 12.9 שקל לחודש (9.9 שקל לא כולל מע"מ ללקוחות עסקיים) ללא התחייבות.


אולי יעניין אותך

Disney100
alon-loria(6)
pexels-pixabay-48148(3)
podcast10
dismey1
gadi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח