פלאפון יוצאת לראשונה בקמפיין פרסומי לשירות Pelephone Car – הדור הבא של הרכב החכם. הקמפיין יקודם באופן נרחב בדיגיטל, רדיו אזורי, שילוט חוצות דיגיטלי, חסויות בטלוויזיה וברשתות החברתיות. בקמפיין יהודה לוי, פרזנטור החברה בשנים האחרונות, מציג את יתרונות השירות בעודו מנסה לנהוג ברוגע בזמן ששלושה ילדים פעילים משחקים בספסל האחורי של הרכב, כאשר רק הודות לשירות מגיע השקט המיוחל והנסיעה הרגועה.
השירות הושק לפני מספר חודשים בהשקה רכה ובפלאפון מציינים כי כבר הצטרפו כ-5,000 מנויים חדשים לשירות. עד כה נמצא כי כ-95% מהלקוחות מתקינים עצמאית את השירות, ו-85% מלקוחות Pelephone Car עושים שימוש יומיומי במוצר. עוד מספרים בחברה כי השימושים הפופולריים הם: צפייה במסלולי וזמני נסיעות, עלות דלק, מספר בלימות חירום/האצות חריפות ובעולם התוכן יש שימושים רבים בשירותי המוזיקה והרדיו.
שירות Pelephone Car מעניק לנהג ולנוסע חוויית משתמש שהופכת את הרכב לחכם ומקושר. פלאפון החברה היחידה שמציעה פתרון מלא המשלב בין יתרונות הרכב המחובר, לצד השגחה צמודה על בטיחות וביטחון הנהגים באמצעות חיווי בסמארטפון. השירות מבוסס על רכיב חומרה חכם המתחבר לשקע OBD2 שברכב ובו יש סים סלולרי המנוהל באמצעות אפליקציה הנתמכת באנדרואיד וב-IOS. ההתקנה ללקוח פשוטה ביותר ויכולה להתבצע באופן עצמאי ע"י הנהג. השירות פותח בשיתוף עם חברת ואיוסופט.
לאחרונה, נוספו יישומים חדשים לשירות, בהם: ממשק RADIOIN מעודכן, המאפשר מלבד האזנה למגוון תחנות רדיו ישראליות וערוצי מוזיקה בסטרימינג גם האזנה לפודקאסטים במגוון נושאים. בנוסף השירות יאפשר צפייה באפליקציית STING TV לשימוש נוח וזמין מהרכב למשך חודש חינם.
אילן סיגל סמנכ"ל השיווק של פלאפון : "אנחנו גאים להשיק קמפיין שיווקי לשירות שהוא המתקדם ביותר בתחומו ויש בו בשורה ממשית לצרכן הישראלי. אנחנו ממשיכים לשים דגש על זירת הדיגיטל מתוך תפישה שלא מדובר רק בכלי אלא בדרך חיים. הקמפיין הנוכחי ממשיך את השפה שפלאפון מדברת: הצגת הטכנולוגיה מתקדמת באופן קליל, רענן ועם קריצה הומוריסטית".