חברת פלאפון זכתה בסוף השבוע בפרס המי"ל למצוינות במשאבי אנוש לשנת 2010, בקטגוריית קידום נושאים חברתיים. התחרות כללה שלוש קטגוריות, בהן התחרו עשרות חברות במשק הישראלי. הפרס הוענק על ידי פנינה שנהב, יו"ר "המיל" לדני צור, סמנכ"ל חטיבת משאבי האנוש בפלאפון, כאות הוקרה על תרומתה של פלאפון לשילוב אוכלוסיות מודרות במעגל העבודה בישראל.
כיום כ-30% מנציגי השירות בפלאפון נמנים עם אוכלוסיות מודרות בשוק העבודה, ובהם בעלי מוגבלויות, נשים חרדיות ובני מיעוטים. פלאפון מעסיקה כ-160עובדים בעלי מוגבלויות באמצעות מוקד "כל יכול" – מיזם עסקי המפעיל מוקדי שירות טלפוניים, בהם מועסקים רק בעלי מוגבלויות פיזיות או נפשיות. כמו כן, החברה מעסיקה בארבעה מוקדים טלפוניים, כ-220 נשים חרדיות, ומעניקה להן את מלוא התנאים, לרבות נושאי כשרות.
בשלוש השנים האחרונות פלאפון מובילה פריצת דרך בתחום שילוב אוכלוסיות בעלי מוגבלויות, במעגל העבודה ועוסקת רבות ברתימת חברות וארגונים נוספים למיזם "כל יכול" ומינופו. באחרונה, בזכות המודל שנוסה בפלאפון ומעורבותה, נחתמו הסכמי שיתוף פעולה בין "כל יכול" לגופים נוספים בהם 'בזק בינלאומי', 'לאומי קארד' ו'שטראוס'.
דני צור, סמנכ"ל משאבי אנוש בחברת פלאפון אמר היום: "הזכייה בפרס המי"ל למצוינות בתחום החברתי מהווה עבורנו חותמת אמיתית להצלחת הדרך והמטרה שעמדה לנגד עינינו של שילוב אוכלסיות מודרות במערך העבודה בשוק הישראלי וצמצום הפערים החברתיים לצד שיפור וחיזוק מערך השירות של החברה. כחלוצים בתחום הצלחנו לחולל מהפכה תפיסתית בעמדות, הן שלנו ושל עובדינו והן של חברות נוספות במשק שהבינו שמדובר בכח אדם איכותי ומסור. מבחינתנו כל הצדדים הרוויחו – העובדים השתלבו לראשונה במקום עבודה, כארגון, מצאנו פתרון לתחרות הגיוס ולתחלופת העובדים ואולי החשוב מכל – השפענו משמעותית על צמצום הפערים החברתיים והכלכליים בישראל. אנחנו מזמינים חברות נוספות להצטרף להצלחה שלנו.