פלאפון חצתה מכירות של 50 מיליון ש"ח בדיגיטל

פלאפון המשיכה השנה במהפכת השירות ללקוחותיה, ושידרגה את מערך השירות הדיגיטלי ללקוח עם השקת אתר מכר חדש ואינטראקטיבי, למכירות ליחידים ולעסקים.


החברה השקיעה השנה במערך השירות הדיגיטלי כ-15 מיליון ₪, לרבות פלטפורמות החדשות, כולל פלטפורמה טכנולוגית חדשה-Bumpyard, המאפשרת ניהול אחוד של מגוון ערוצי שירות דיגיטליים לתקשורת אישית עם הלקוחות בקלות וביעילות- ללא כל המתנה טלפונית.



במקביל, פלאפון השיקה גם בלוג טכנולוגי חדש ומקיף, להשלמת מלוא המידע הרלוונטי לגולשים. הבלוג הינו פלטפורמת תוכן ייחודית שתספק מידע בכל הנוגע לתרבות דיגיטלית, טכנולוגיה ועולם הטלפונים החכמים. הבלוג כולל בתוכו תוכן רלוונטי בעברית ובאופן נגיש ונוח המביא ללקוחות את כל החדשות והעדכונים באשר למכשירים חדשים, סרטוני "UNBOXING" בעברית, ביקורות והשוואות חכמות בין מכשירים על פי בחירה, חדשות בתחום וכתבות תוכן דיגיטלי איכותי לקהלי יעד מגוונים.




בין השירותים המוצעים: צ'אט עם נציג שירות לקוחות ומסנג'ר בפייסבוק, צ'אט ב-SMS ונתב ויזואלי חכם במסכי נגיעה (מופעל עם ההתקשרות למוקד).כל השירותים זמינים באתר פלאפון במובייל ובאפליקציית פלאפון. כך ניתן לקבל שירות לקוחות בפייסבוק, מסנג'ר בפייסבוק, צ'אט navigator וצ'אט באמצעות sms. השירותים ידידותיים לשימוש ומעניקים ללקוחות חווית משתמש מתקדמת ואינטראקטיבית. כל ערוצי השירות השונים הנכללים בפלטפורמה החדשה, עם ממשק למערכות החברה, המנהלות את היסטוריית פעילות הלקוח.



פלאפון גם השיקה מערכת MARKETING AUTOMATION, (בשיתוף פעולה עם חברת IBM ו Be2See) המאפשרת להעניק ללקוחות חווית שירות פרסונלית מבוססת דאטה, עם הצעות מותאמות אישית ובפלטפורמות המתאימות לו – דוא"ל, SMS, אפליקציית פלאפון, אתר החברה, רשתות חברתיות ועוד. חברה עושה שימוש במערכת מזה חצי שנה ומפעילה עשרות מסעות לקוח בתחומים מגוונים.



אין ספק שההשקה בתחום הורגשה גם בצד מכירות והיקף הרכישות שנעשו בדיגיטל עלה משמעותית ב-2017. סך ההכנסות ממכירות דיגיטליות הגיע לשיא של 50 מיליון ₪, גידול של 40% יחסית לאשתקד. חבילות החו"ל הן דוגמא טובה לצמיחה בדיגיטל, כאשר בשנה החולפת מעל 70% מחבילות חו"ל נמכרו בדיגיטל.



אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק בפלאפון: החברה מנגישה ללקוחות את מלוא המידע על עולם הסלולר, ומאפשרת להם לרכוש כל מוצר טכנולוגי באמצעים מתקדמים ודיגיטליים, קלים ונוחים לשימוש. אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מגוון ערוצי פניה באמצעות הדיגיטל לקבלת שירות ולביצוע פעולות בשירות עצמי מכל מקום ובכל זמן. כל לקוח יכול לבחור את ערוץ השירות הנוח לו ולחסוך זמן יקר".

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח