פלאפון המשיכה השנה במהפכת השירות ללקוחותיה, ושידרגה את מערך השירות הדיגיטלי ללקוח עם השקת אתר מכר חדש ואינטראקטיבי, למכירות ליחידים ולעסקים.
החברה השקיעה השנה במערך השירות הדיגיטלי כ-15 מיליון ₪, לרבות פלטפורמות החדשות, כולל פלטפורמה טכנולוגית חדשה-Bumpyard, המאפשרת ניהול אחוד של מגוון ערוצי שירות דיגיטליים לתקשורת אישית עם הלקוחות בקלות וביעילות- ללא כל המתנה טלפונית.
במקביל, פלאפון השיקה גם בלוג טכנולוגי חדש ומקיף, להשלמת מלוא המידע הרלוונטי לגולשים. הבלוג הינו פלטפורמת תוכן ייחודית שתספק מידע בכל הנוגע לתרבות דיגיטלית, טכנולוגיה ועולם הטלפונים החכמים. הבלוג כולל בתוכו תוכן רלוונטי בעברית ובאופן נגיש ונוח המביא ללקוחות את כל החדשות והעדכונים באשר למכשירים חדשים, סרטוני "UNBOXING" בעברית, ביקורות והשוואות חכמות בין מכשירים על פי בחירה, חדשות בתחום וכתבות תוכן דיגיטלי איכותי לקהלי יעד מגוונים.
בין השירותים המוצעים: צ'אט עם נציג שירות לקוחות ומסנג'ר בפייסבוק, צ'אט ב-SMS ונתב ויזואלי חכם במסכי נגיעה (מופעל עם ההתקשרות למוקד).כל השירותים זמינים באתר פלאפון במובייל ובאפליקציית פלאפון. כך ניתן לקבל שירות לקוחות בפייסבוק, מסנג'ר בפייסבוק, צ'אט navigator וצ'אט באמצעות sms. השירותים ידידותיים לשימוש ומעניקים ללקוחות חווית משתמש מתקדמת ואינטראקטיבית. כל ערוצי השירות השונים הנכללים בפלטפורמה החדשה, עם ממשק למערכות החברה, המנהלות את היסטוריית פעילות הלקוח.
פלאפון גם השיקה מערכת MARKETING AUTOMATION, (בשיתוף פעולה עם חברת IBM ו Be2See) המאפשרת להעניק ללקוחות חווית שירות פרסונלית מבוססת דאטה, עם הצעות מותאמות אישית ובפלטפורמות המתאימות לו – דוא"ל, SMS, אפליקציית פלאפון, אתר החברה, רשתות חברתיות ועוד. חברה עושה שימוש במערכת מזה חצי שנה ומפעילה עשרות מסעות לקוח בתחומים מגוונים.
אין ספק שההשקה בתחום הורגשה גם בצד מכירות והיקף הרכישות שנעשו בדיגיטל עלה משמעותית ב-2017. סך ההכנסות ממכירות דיגיטליות הגיע לשיא של 50 מיליון ₪, גידול של 40% יחסית לאשתקד. חבילות החו"ל הן דוגמא טובה לצמיחה בדיגיטל, כאשר בשנה החולפת מעל 70% מחבילות חו"ל נמכרו בדיגיטל.
אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק בפלאפון: החברה מנגישה ללקוחות את מלוא המידע על עולם הסלולר, ומאפשרת להם לרכוש כל מוצר טכנולוגי באמצעים מתקדמים ודיגיטליים, קלים ונוחים לשימוש. אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מגוון ערוצי פניה באמצעות הדיגיטל לקבלת שירות ולביצוע פעולות בשירות עצמי מכל מקום ובכל זמן. כל לקוח יכול לבחור את ערוץ השירות הנוח לו ולחסוך זמן יקר".