פלאפון יוצאת במהלך אסטרטגי חדש הפונה אל לקוחותיה העסקיים ובמסגרתו תציע להם מגוון פתרונות, אשר יסייעו להם להגדיל את הכנסותיהם, לצמצם הוצאותיהם ובכך לפתח את עסקיהם. במסגרת זו תציע פלאפון ללקוחותיה העסקיים מגוון הטבות והנחות בהן: פרסום במקומונים, שילוט חוצות, פרסום באינטרנט, קורס ניהול עסק והנחות במגוון שירותים ומוצרים עסקיים. כחלק מהמהלך תשתף פלאפון פעולה עם עסקים רבים הנמנים עם לקוחותיה, אשר יעניקו מגוון הטבות ללקוחות אשר יופנו על ידי פלאפון. בין החברות עמן תשתף פלאפון פעולה: רשת מקומוני שוקן, פרסום חוצות נור, YNET, חברת מרלין תקשורת, מכללת אפיק, בזק בינלאומי ועוד.
יוסי אופיר, סמנכ"ל לקוחות עסקיים בפלאפון, אמר היום "בישראל כ-2 מיליון מנויי סלולר עסקיים, מתוכם למעלה מ-35% הינם לקוחות פלאפון. כחלוצת הסלולר, פלאפון זיהתה כבר לפני 20 שנה את הצורך של אנשי עסקים להיות זמינים בכל עת, כאשר מכשיר הפלאפון הוא כלי עבודה משמעותי עבורם". לדבריו, "ההתמודדות של עסקים קטנים ובינוניים בישראל קשה ומורכבת וכוח הקנייה שלהם ויכולות המיקוח מול ספקים גדולים – מוגבלים. פלאפון מעמידה היום את יכולותיה לרשות לקוחותיה העסקיים והופכת כל לקוח עסקי ללקוח אסטרטגי".
בין ההטבות שפלאפון תעניק ללקוחותיה: הנחות בלעדיות בפרסום על גבי שילוט חוצות של נור, הנחות בפרסום במקומוני רשת שוקן, פרסום באתר YNET, בניית כרטיס עסק וקידומו באינטרנט על ידי חברת "מרלין תקשורת", קורס בניהול העסק של מכללת אפיק, הנחות במשלוח SMS לתפוצת רחבה, הנחות בשילוט רכבי החברה, הנחות בשילוט לבית העסק, הנחות בהדפסת כרטיסי ביקור וניירת משרדית, ומגוון הטבות נוספות. בנוסף תציע פלאפון מבחר מוצרים משלימים בהנחה, המותאמים ללקוח העסקי. ההטבות השונות ירוכזו בפלטפורמה אינטרנטית ותנוהל על ידי חברת הסחר האלקטרוני ביזפוינט, הנותנת פתרונות שימור וסחר אלקטרוניים.