חברת נטפרוטק, מפתחת מובילה של פתרונות שיווק ומכירות לאינטרנט, הכריזה כי שילבה בכל החנויות הוירטואליות של לקוחותיה ממשק מלא לכפתור ה"לייק" של פייסבוק. כפתור ה"לייק" יאפשר לגולשים בחנויות הוירטואליות לשתף את חבריהם אודות רכישות שביצעו, מוצרים מעניינים או מבצעים בהם הם נתקלים במהלך הרכישה המקוונת. היכולת החדשה תספק ללקוחות פלטפורמת ה- Net.Shop אפשרויות שיווק חדשות והגברה משמעותית של הנוכחות ברשת החברתית בה חברים רשומים 2.5 מיליון ישראלים.
במקביל ליכולת לשתף אודות מוצרים מהאתר, נטפרוטק גם מגבירה את הסטטיסטיקה הניתנת ללקוחותיה באמצעות דוחות חדשים אודות הפעילות ברשתות החברתיות. באמצעות הדוחות יכולים בעלי החנויות הוירטואליות לזהות עבור אילו מוצרים נוצרה פעילות ברשת החברתית, לגבי אילו מוצרים גולשים המליצו, ובאילו אפיקים נוספים התפרסמו המוצרים. באמצעות הידע החדש, יכולים בעלי החנויות להתאים את האתרים בצורה טובה יותר לטעמי הגולשים.
"מאזן הכוחות באינטרנט משתנה", אמר ניר מילמן, סמנכ"ל נטפרוטק. "אם עד היום גוגל הייתה הזירה העיקרית להגיע ללקוחות חדשים, כעת הרשתות החברתיות הופכות לאפיק תקשורת חזק באותה מידה. היכולות החדשות שהטמענו, הופכות את האתרים לחלק מרשת חברתית גלובלית ומייצרות קשר ישיר למיליוני הגולשים ברשת".