פלייבוי ישראל נכנסת לתחום תכשיטי היוקרה. פלייבוי חתמה על הסכם בלעדי לשיווק תכשיטים, עם "תלמה קשת".
חברת פלייבוי ישראל תייבא, תייצר ותשווק באמצעות זכיין בלעדי תכשיטי יוקרה ותכשיטי אופנה של המותג פלייבוי. את הזיכיון לתכשיטי האופנה קיבלה חברת "תלמה קשת" המתמחה בתחום ייצור ושיווק תכשיטים והיא תשווק בישראל את כל קולקציות תכשיטי האופנה של פלייבוי לנשים ולגברים.
שרית מדליה, סמנכ"לית השיווק של פלייבוי ישראל מסרה כי "לאחר שנה של פעילות מוצלחת בתחום תכשיטי האופנה, הוחלט להרחיב את תחום קטיגוריית התכשיטים. זאת בהתאם למודל השיווקי הנהוג בארה"ב, בו מהווה קטיגוריית התכשיטים כ-20% מכלל מכירות המותג".
עוד הוסיפה מדליה, כי בשלב הראשון תשקיע החברה כ- 200 אלף דולר במאמצי שיווק ופרסום להחדרת קו המוצרים של פלייבוי לשוק הישראלי.
קטגורית התכשיטים של פלייבוי כוללת את ליין תכשיטי ה "Costume Jewelry" (תכשיטי כסף) וליין תכשיטי היוקרה "Fine Jewelry" הכוללת מגוון רחב של תכשיטי זהב ותכשיטי יהלומים.
הקולקציות כוללות מבחר שרשראות, טבעות, עגילים, תליונים, צמידים ליד וצמידים לרגל, פירסינג, מכסף , זהב ושיבוצי יהלומים אשר נמכרים בארה"ב ובאירופה בהצלחה רבה.
תכשיטי האופנה יושקו בלמעלה מ- 100 חנויות תכשיטים הממוצבות כחנויות יוקרה ברחבי הארץ, החל מחודש פברואר 2006 , במחירים הזהים למחירי תכשיטי המותג פלייבוי בארצות הברית.
קטגוריית התכשיטים, מהווה כ- 20% מנתח השוק של מוצרי פלייבוי בעולם ועומדת על סך הכנסות של כ 60 מילון דולר.
עוד מסרה מדליה כי להערכת חברת פלייבוי ישראל, המכירות בתחום קטגורית תכשיטי היוקרה ותכשיטי האופנה מוערכים ב כ- 2.5 מיליון ₪ בשנת הפעילות הנוכחית בישראל, כאשר תכשיטי האופנה יהוו כ- 20% מהמכירות.
חברת "תלמה קשת" נמצאת בבעלות תלמה קשת , החברה פועלת מזה 11 שנים בתחום התכשיטים ומשווקת את תכשיטיה לחנויות יוקרה בארה"ב, קנדה , אירופה , יפן וישראל.