פמינה עולה בקמפיין חדש בהובלת בר רפאלי

מותג החזיות וההלבשה התחתונה FEMINAעולה עם קמפיין חדש בכיכובה של הפרזנטורית – הדוגמנית
ואשת העסקים, בר רפאלי.
הקמפיין הופק
בשיתוף אנשי הפרסום והקראייטיב רונה יעקובי ועידו בן דור
והוא מציג את את שיר הילדות הנוסטלגי "ברי ברה
פוטה ברה" בהתאמה לתכני המותג ועם מילים חדשות כאשר את הגרסה החדשה לשיר
הפופולארי שרות האחיות לירון וטלי כרקוקלי בעיבודו של תומר בירן.
הקמפיין בויים וצולם על ידי צלם האופנה אייל
נבו ועם הסטיילינג של סיימון אלמלם.


בקמפיין ההלבשה
התחתונה החדש של
FEMINA ניתן לראות את הפרזנטורית בר רפאלי לובשת דגמי מפתח נבחרים של
המותג לצד דגמים מקולקציית הקפסולה שתכנס בקרוב לרשת. בסרט, בר מתנועעת ורוקדת על
סט הצילום בטבעיות ונינוחות. סרט הפרסומת צולם בגווני השחור לבן המעבירים מסר של
אלגנטיות ואופנתיות התואם את הפרזנטורית רפאלי ואת הקו העיצובי של המותג. שיר
הפרסומת הוא עיבוד מחודש לשיר הרחוב "ברי ברה פוטה ברה" שמתבצע על ידי
פריטה על השפתיים וטפיחה על לחיים מלאות אוויר. מילות השיר הותאמו לערכי המותג
והן: "
BAR, BAR PUT A BRA. PUT A BRA, BAR, PUT A BRA."

הקמפיין שעולה בשווי
השקעה של 2.5
M יעלה בטלוויזיה, בחסויות
בתוכנית הטלוויזיה חתונה ממבט ראשון, בשילוט חוצות בפריסה ארצית ברכבת ישראל, בכל
ערוצי הדיגיטל ובפריסה רחבה של שילוט בקניונים.

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר