אשת העסקים פנינה רוזנבלום יוצאת במיזם חדש בשיתוף חברת פופ ארט (המתמחה בבנייה ובניהול מותגי תוכן לקהלים צעירים) ומשיקה את U-girl – מותג טיפוח חדש וייחודי הפונה לנערות. מדובר בקטגוריה חדשה בתחום הטיפוח ואיפור שלא הייתה קיימת בישראל ובהחדרה ראשונה בישראל של מותג ייעודי לנערות.
השקת U-girl תלווה בקמפיין פרסום ובפעילות קד"מ נרחבת בהשקעה של כ-250,000 $, כשאת הפעילות התדמיתית תוביל הזמרת רוני סופרסטאר שנבחרה להוביל את המותג החדש ותשמש כפרזנטורית של U-girl.
בשלב הראשון יכלול הקמפיין התדמיתי פרסום בעיתוני נוער וצעירים, פעילות קד"מ, תצוגות מדף ברשתות ובהמשך ייעשה שימוש במדיות נוספות.
רוני סופרסטאר נבחרה כאמור לפרזנטורית של U-girl לאחר בדיקה מקיפה שנערכה.
לדברי פנינה רוזנבלום: "בחנו מספר פרזנטוריות ומבין כולן עלתה דמותה של רוני באופן דומיננטי כדמות שהיא אייקון, המחוברת לעולם האיפור והלייף סטייל, הנתפסת כמישהי שתמיד נראית מצויין ומאופרת מדהים, בהופעותיה הציבוריות וגם בקליפים שלה, שם היא מקפידה על טרנדים ואופנות מגוונות באיפור, לפי צו השעה. בשל כך הנערות תופסות אותה כאוטוריטה בתחום, ומכאן נולד הרעיון לרתום אותה להשקה של U-girl ולהוביל עימה את קמפיין הפרסום בו היא תחשוף את סודות האיפור לנערות. רוני הייתה שותפה פעילה בכל תהליך בחירת המוצרים, הצבעים ועיצוב האריזות של הליין החדש" .
פנינה רוזנבלום: "עד היום נאלצו הנערות בישראל להתאפר באיפור שאינו תואם לגילן או לאופיין ולהשתמש במוצרים שפנו לכלל הנשים. כעת, עם השקת מותג U-girl יעמדו לרשותן מוצרים ייחודיים המיועדים רק להן ומותאמים לצורכיהן. את המותג החדש, תוביל רוני (דואני) סופרסטאר, המהווה מובילת דעה בקרב בני הנוער.
רוזנבלום מוסיפה כי פלח השוק הפונה לנערות הינו טרנד עולמי. "בעיני חברות רבות בעולם נתפס פלח שוק הנערות, כקהל יעד אסטרטגי, שמתפתח וצובר תאוצה. כיום משווקות בארה"ב מספר סדרות מוצרים ייעודיות לנערות, שזכו להצלחה גדולה. כך לדוגמה, ליין טיפוח לנערות של ג'סיקה סימפסון, בושם של בריטני ספירס וליין איפור לנערות של מרי&קייט אשלי, התופסים נתחי שוק מכובדים" .
אורלי שפר- אמגור, מבעלי חברת פופ ארט אמרה כי "עם זיהוי המגמה העולמית לפני כשנתיים פנינו לפנינה רוזנבלום בהצעה לפתח מותג ייעודי לנערות. רוזנבלום אשר זיהתה את הפוטנציאל הטמון בנתח שוק זה נענתה בשמחה לאתגר ובמשך שנתיים עבדנו על פיתוח המותג".