פסקוביץ' מקימה מותג בשר מארגנטינה

חברת "פסקוביץ" שהינה מהחברות המובילות בישראל בתחום יבוא ושיווק דגים כשרים לשוק הפרטי ולשוק המוסדי נכנסת בגדול לשוק יבוא הבשר מארגנטינה וממתגת את הפעילות בתחום הבשר במותג "MEAT MAN".



יגאל פסקוביץ, מנכ"ל ובעלים חב' "פסקוביץ מציין, שהחברה השקיעה כ-4 מיליון ש"ח בפעילות בתחום הבשר ובשנת 2015 תשווק החברה כ-7,000 טון בשר (יבוא מארגנטינה). הצפי להגיע בשנת 2016 לגידול של 20%. סה"כ תשווק כ-8,500 טון בשר.



החברה החלה לייבא לפני 6 שנים בשר קפוא משובח מארגנטינה וכיום מהווה פלח שוק של כ-6%-7% משוק הבשר המוסדי – בתי מלון, אולמות אירועים, מסעדות, חברות קייטרינג ומוסדות ציבוריים.



ל"פסקוביץ" מרכז לוגיסטי עצום באשדוד המשתרע על שטח של 5 דונם ובסמוך לו ממוקם מפעל אריזה חדשני. במרכז הלוגיסטי מתנהל מערך השיווק וההפצה, המכירות וההנהלה של החברה.

אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

גיימינג
הסרת שיער
גיימינג